Heb regelmatig bijtjes en hommels in huis De meeste zijn lekker actief en die gaan ook gelijk weer naar buiten Maar soms heb je er een tussen zitten die zwak is Wat kan ik die het beste geven om ze weer op te peppen? Had al n imker gebeld maar die deed of ik gek was want kon t verschil niet tussen n bij en hommel zien volgens de beste man En dat ik er niets aan kon doen want dan zouden ze toch dood gaan :x
Super lief van je Maar ik ben het eens met de Imker.... het is niet voor niks dat ze zwak zijn en dus dood gaan. Misschien oud of ziek
Vind vooral de hommeltjes zo sneu zijn zo schattig Als ze moe zijn dan kunnen ze niet vliegen om dat ze dan niet genoeg energie hebben om omhoog te komen Heb m'n pa t wel eens zien doen of hij zet ze op n bloem of hij geeft ze wat suiker water en dan vliegen ze weer vrolijk verder
Uuuuhhhmmm ik zou hem uit zijn lijden verlossen... Met m'n slipper of de krant bijvoorbeeld. Nee dat lieg ik... Ik zou mijn man dat laten doen. Aan mij heb je dus niets hihi.
idd heel klein beetje suikerwater maken en voorzichtig geven (of een drupje honing als je dat in huis hebt), schijnt dat ze dan binnen no time weer op de been zijn (figuurlijk gesproken dan he ....) las ergens dat een theelepeltje het veiligst is om te geven zodat ze niet verdrinken etc. en bij of hommel het zijn allebei nuttige beestjes in je tuin en ik zie ze graag (hommels hebben een wite kont of soms een rode als het een steen hommel is bijen hebben dat niet)
Honing mocht niet van de imker Hommels zijn zo zoet om naar te kijken lekker fluffy Vang ze altijd met n glas en n papiertje de bijtjes die zijn te geinig om te bekijken als ze aan het "poetsen" zijn We hebben geen tuin maar heb ze toch met enige regelmaat in huis vind t niet erg. als die poes van ons ze maar niet pakt dan heeft ze gelijk n dikke lip dom ding hahahahaha