De C1000, wat een kontwinkel.Ik woon 50 meter van de C1000, handig, dacht ik zo, maar niets is minder waar. Dinsdag, 08:35 uur. Ik loop de C1000 in, lekker rustig om deze tijd dacht ik. Er waren 3 kassas open en er liepen denk ik, zon 20 mensen in de winkel. Goh, dacht ik, dat is ook wat, is er een negatief reisadvies afgegeven voor de C1000 ofzo, aangezien er normaal rond deze tijd al zon 500 huismoeders en 200 bejaarden rondlopen die zorgen voor de nodige overlast. Maar nee, het was rustig. Mooi, dan kan ik wat "euroknalllleerrrrrrs" inslaan. Ik pak een mandje, naarmate ik de winkel inloop hangt het mandje op de grond. Ik kijk, mandje stuk. Ik pak een ander mandje, ook stuk. Na het opgraven, uithollen en uitzoeken van zon 200 mandjes heb ik er eindelijk 1 gevonden met de gebruikelijke 2 hengsels en kan ik mijn weg vervolgen. Komkommertjeee, tomaatjes, wat sla, en nu nog appels. Ik loop naar de appels. In mijn veronderstelling dat ze daar lagen schetst mijn verbazing dat er avocados liggen ipv appels.Bij nadere inspectie blijkt dat het wel degelijk appels zijn maar deze dusdanig verrot zijn dat ze hun oorspronkelijke vorm en kleur hebben verloren en ze op avocados zijn gaan lijken. Na een kleine inspectie van "de vinger erin" welke er vervolgens aan de andere kant weer uitkomt bevestigd mijn conclusie. Laat maar dus. Nu nog brood, kaas en wat te drinken. De eerste Euroknaller, Optimel. Huh? Schap leeg? Nou ok, prima, dan de Sinaasappelsap maar. Ik loop richting de fruitdranken. Leeg. Leeg? Ja, leeg. Het hele schap? Ja, het hele schap ja. HUH? Na 5 minuten kom ik erachter dat alle euroknallers die op mijn lijstje stonden, op waren. Kennelijk had iemand mijn lijstje gevonden en voor de grap alles voor me verstopt. Ja, leuke grap. Na mijn doorreis door de 2000m2 grote wij bieden u het beste winkel, en ik over de opgestapelde dozen heen ben geklommen en me tussen de luierpakken en karren met 4 laags wc papier rollen heb doorgewrongen belandt ik bij de kassa.Wat ik daar aantref..Niet te geloven. Het leek wel alsof er een bom was ontploft. 3 kassas en tientallen mensen. Waren komen die gasten ineens vandaan? Net was het nog zo rustig als een schaatsbaan in Juli, nu is het er zo druk als de Primark op een zaterdag middag. HUH?! Ik ga in de rij staan waarvan degene voor mij maar ongeveer 50 producten in de kar heeft liggen in tegenstelling tot de andere rijen waar mensen inslaan voor hele weeshuizen en dierentuinen. Na 11 minuten ben ik aan de beurt. Mevrouwikbenzoblijdatikhierwerkendatlaatikookzienaanwatvoorkopiktrek zegt geen goedemorgen, nadat ik het nadrukkelijk 2 keer heb gezegd. Ok, dan niet, der goudvis zal wel overleden zijn vanmorgen. Na het bestuderen van haar lichaamshouding ga ik er maar vanuit dat ze er een robot hebben neergezet wegens kostenbespraring. Netjes gedaan echter, het was net echt. Na het scannen van mijn spulletjes komt er een bedrag uit. 11.98 zegt de robot. Waarop ik haar aanvul door te zeggen asjeblieft Ik gooi mijn geld in het daarvoor bestemde anti overval bakje. Dat is een bakje waar je je geld in moet gooien en die rekent dan uit hoe en wat en wat je terugkrijgt, zooooo 2021. De robot was erop getraind alleen maar bedragen te kunnen zeggen want de zin wilt u een bonnetje? en nog een fijne dag waren waarschijnlijk te lange zinnen om in te programmeren. Nadat ik de spulletjes in mijn tas heb gedaan, heb ik de robot een ongelofelijk fijne dag gewenst en mijn weg vervolgt. Op weg naar huis bedacht ik mij; wat een vreselijke winkel. Druk, een grote rotzooi, asociale medewerkers, kapotte spullen en fruit wat niet eens meer zijn oorspronkelijk vorm behoudt. Albert Heijn, here i come.
Ik heb ook een hekel aan de C1000! Bij ons zijn de aanbiedingen er werkelijk nooit! Rijen tot tussen de schappen.. Vlees wat de volgende dag bedorven is (als ik moet geloven wat ze over c1000 zeggen, is dat ook niet zo gek!), vaak zuivel/broodbeleg en andere producten over de datum.. Ik ga altijd naar AH of Plus (en de afgelopen 5 weken alleen plus want de AH was ingestort). En daarnaast de Aldi en Lidl natuurlijk.
Sorry moet er wel beetje om lachen Leuk geschreven in elk geval! Hier gelukkig niet zulke ervaringen met de c1000... Wel dat de kwaliteit van fruit en groente dusdanig achteruit is gegaan dat we dat ergens anders halen... Eigenlijk sowieso om wat geld te besparen gaan we naar de lidl en halen alleen t hoognodige wat ze niet bij de lidl hebben (of we daar niet lekker vinden) bij de c1000
Misschien overdreven, maar ik kan er de humor wel van in zien door de manier waarop het geschreven wordt. Vermakelijk om te lezen, frustratie uitvergroot, ja ik zie er de humor wel van. Wel balen als het zo gaat overigens! HIer wel goede ervaringen met de c1000, maar ja is na morgen afgelopen dan wordt het jumbo; hallo jumbo, dag c1000 met alle goede aanbiedingen als euroknallers en 1+1 gratis....
Hahahaha geniaal geschreven. Jij zal het op dat moment ongetwijfeld niet grappig hebben gevonden maar ik heb in een deuk gelegen terwijl ik het las. Erg sterk geschreven.. Overigens ging ik eerder altijd naar de c1000 en heb die ervaring helemaal niet. Ik vond het een fijne, schone en georganiseerde winkel. Ik ben nu verhuist en heb een boni en een plus om de hoek en de jumbo iets verderop... Ik ga naar de boni want ik vind plus belachelijk duur maar de chaos die je beschrijft herken ik wel wat bij de boni... Ach.. Boodschappen doen is sowieso mijn hobby niet
kan het me helemaal voorstellen, hier hebben we ook zo'n but C1000. Aanbiedingen zijn vaak niet aanwezig, nou ja ze zeggen dat het al op is maar dat weiger ik op maandagmorgen om 8,45 uur te geloven. De mandarijntjes (en ander fruit) ligt er vaak zo verdroogt bij dat er geen sap meer inzit. En als spullen (zoals kapitein koek) over datum is dan halen ze het uit de doosjes en verpakken ze het per 2 in plasticzakjes en verkopen het alsnog.
ik dacht dat het over onze c1000 ging.... wens me succes ik ga dr zo naar toe. geen tijd voor ah vandaag
hier ook een ****c1000. de helft van de aanbiedingen hebben ze niet. fruit wat er niet echt goed meer uit ziet, groenten uit het koelvak die nog een dag houdbaar zijn (en dan het hele schap vol) en dan hebben we het nog niet eens over de eigenaar en zijn personeel gehad. Gelukkig hebben we hier een hele goede albert heijn. Altijd ruime voorraad, echt vriendelijk personeel en de manager zou zo in de ah reclame kunnen. Bij mijn ouders in het dorp is het trouwens andersom, daar ga ik liever naar de c1000. Alle aanbiedingen hebben ze daar altijd ruim op voorraad in tegenstelling tot de ah.
Wij komen zelden bij c1000 maar ik vind het fruit en de groenten ook dramatisch. Niet dezelfde dat gegeten? Dag er na kan et de prullenbak in. Verder dus niet zo'n negatieve ervaringen omdat we er bijna nooit komen.
Ik lig in een scheur . Het kon inderdaad over de C1000 hier gaan. In de drie maanden dat ik in de wijk woon ben ik er twee keer geweest (ze nemen flessen in van alle winkels, is dan wel weer handig). Maar wat een vreselijke winkel! Euroknallers inderdaad uitverkocht, fruit niet naar gekeken maar weet van vroeger toen ik er ook wel eens kwam dat het niet veel soeps was. Krentenbollen niet te vreten (maar als je honger hebt tijdens een lange rit moet je wat). Het is een zooitje. Wat je beschrijft in de winkel geen hond te zien totdat je bij de kassa komt klopt hier ook helemaal!!! Ik rij nu dus ook gewoon weer 10 minuten verder naar de Appie!!
C1000 medewerker? Ik ben in mn hele leven nog nooit in een c1000 geweest waarbij ik dacht "goh, wat een prettige, klantvriendelijke winkel. Hier wil ik vaker mn boodschappies doen", terwijl ik me door de chaos een weg baan en de chagrijnige vakkenvuller goedemorgen wens, wat ie niet eens hoort want hij is druk bezig zijn collega's te vertellen hoe dronken hij zaterdagnacht met zn "matties" ofzo was. Voor een beetje klantvriendelijkheid wil ik best een tientje meer betalen. Toen mn vriend een taart ging halen bij de jumbo, werd hem gevraagd of er iemand bij ons toevallig jarig was (ik ben er vaste klant, ze kennen ons daar). Nou ja, ik dus maar wel 2 weken geleden. Ik kreeg die dag wat verlate verjaardagsvisite. Kreeg vriend een grote bos bloemen voor me mee! Lief joh (en slim van de jumbo want zo'n gebaar zorgt er wel voor dat we blijven komen).
Hahahahaha heerlijk geschreven! Kom er nooit! Maar al die aanbiedingen euroknaller dit hamster dat ik grijp altijd mis joh. Ik ga gewoon altijd naar de Jumbo