Ik word gek van al die likes die op mijn tijdlijn verschijnen. En die reacties van vrienden op vrienden of onbekenden. Ik wil alleen zien als een vriend wat op zijn eigen tijdlijn zet. Maar is dit wel mogelijk?
Ja vreselijk he, zie ook continue profielfotos van mensen die ik totaal niet ken. Ontvolgen heeft geen zin want dan zie je ook niks meer wat op de tijdlijn geplaatst is.. Ik lees ff mee
Ik ben ook benieuwd! Zie nu telkens posts van totaal onbekenden voorbij komen omdat een vriend dat dan geliked heeft ofzo... Erg interessant dat Pietje een nieuwe profielfoto heeft en Antje een leuk feestje had! ...
Ja, ontvolgen kan idd, maar ja, dan zie ik helemaal niks meer, en dat is niet de bedoeling, haha. Het is ook niet 1 persoon, maar iedereen doet het weleens. Ik natuurlijk ook, maar bijna nooit, omdat ik dan denk: daar zit niemand op te wachten, haha. Maar nu is een buurvrouw bevallen en da wil je toch feliciteren. Ik vind het zelf ook irritant dat ik weet dat mijn vrienden dat zien, die haar niet eens kennen.
Ooooh hier erger ik me ook zo MATELOOS aan!! Heb er serieus door overwogen gewoon met FB te kappen. Het lijkt de laatste maanden ook erger dan voorheen!?!
Volgens mij kun je daar niks aan doen. Je ziet in je overzicht alleen voorbij komen als er word gereageerd op een openbaar profiel, dus met een wereldbolletje ernaast. Dat is dus maar net hoe mensen het instellen....
Dat kon vroeger, maar die optie is er nu niet meer. Gelukkig had ik het toendertijd wel al bij iedereen uitgezet die ik volg.
Het kan wel maar is omslachtig. Als je beoelt wat ik denk. Stel pietje vindt "shownieuws" leuk. Rechts boven in staat een \/ als je daarop klikt/drukt krijg je de opties; - bericht verbergen (minder van dit soort berichten weergeven) - pietje niet meer volgen - alles verbergen van "shownieuws" Als je de laatste optie neemt krijg je geen "showniews" meer, van niemand. Maar vind Pietje ook "metro" en "rtl nieuws" leuk en Klaas ook nog 5 pagina's zal je dit dus per soort moeten verbergen. Ik doe dit zo af en toe en krijg hierdoor steeds minder onnuttige en irritante berichten zonder Pietje te ontvrienden of niet meer volgen.
Ik heb ook 2 vrienden die werkelijk waar alles liken, zelfs berichten dat je dingen ziet die je niet wil zien(ongelukken, ziektes en mensen die zijn opgebaard) Ik heb die 2 toch ontvolgd en kijk zo nu en dan op hun tijdlijn.
Ja, dat idee heb ik ook. Geen idee hoe dat komt. Maar wil er (nog) niet mn fb voor opzeggen. Wel aan gedacht