Zoals de meeste vrouwen is m'n gewicht wel oke Ik ben 1.70m en weeg ongeveer 63 kg, maar (ja er is een maar) De wet van de zwaartekracht heeft z'n effect gehad op m'n billen Ik ben altijd heel erg gezet geweest onder m'n middel en hoop dat ik met active 2 die groep spieren ook kan trainen. Ik lees op het internet alleen maar goeie dingen over het spel, maar echte verhalen vind ik niet Voor wie het niet kent, het is een spel voor de PS3, de Wii en kinect van xbox360 Het is een personal trainer die je met leuke oefeningen toch aan je lichaam laat werken Ik heb het sinds gisteren en ik moet zeggen dat ik na een aantal minuten goed in het zweet stond Heeft er iemand ervaring met het spel en werkt het voor jou?
Dit is trouwens een filmpje over hoe het werkt, je krijgt bij het spel ook een hartslagmeter en 2 banden om rond je arm en been te doen , zodat je op je scherm kan volgen hoe je hart sneller gaat slaan en hoeveel kcal je verliest YouTube - EA Sports Active 2 - Official E3 Trailer [HD] je kan ook in groep online werken , om elkaar te motiveren ..
ik heb de active fit 1 gehad voor de wii, en dat was wel een spel waar je goed mee kunt trainen. Alleen ben ik meer voor de groepssporten, dus zumba, aerobics etc... Maar als je het consequent doet, dan denk ik wel dat het werkt!!!
ja er lopen 3 kinderen in huis en ik kan niet rijden met de wagen .. dus het gewoon in huis hebben is wel handig Ik begin als de kleinste in bed ligt en je moet je aan een schema houden van 4 dagen in de week vandaag is het m'n 2de training , hoop alleen dat het idd een beetje effect heeft, anders zal de teleurstelling groot zijn vrees ik :-D