Mijn baby zijn boventanden komen door, maar ze lijken nogal ver van elkaar af te staan. Toch wel 5 milimeter. Was dat bij jullie kindjes ook zo en trekt dat nog bij of krijgt hij een fietsenstalling?
Hier ook hoor, maar ze staan nu al weer een stuk dichter bij elkaar. Bij het doorkomen leek de spleet ook enorm, maar dat kwam doordat het onderste stukje smaller is. Maar schattig toch?
Hier ook! Alleen zijn ze nog niet helemaal naar beneden gegroeid zeg maar Zijn halve tandjes nog. Heb wel gemerkt dat de spleet minder is geworden.
Mijn dochter heeft het ook, mijn zoontje heeft het nooit gehad, van het weekend bij vrienden geweest die we 2 jaar niet gezien hebben en hun dochter van bijna 3 had het ook, mijn ouders zeggen dat het wel goed komt wanneer ze gaan wisselen, dat "volwassen" boventanden wat breder zijn en dat ze dan wel mooi naast elkaar staan. voor nu vind ik het schattig, maar ik hoop toch dat ze indd met het wisselen wel mooi recht naast elkaar komen te staan.
Gelukkig maar! Ik vind het inderdaad wel schattig maar hij blijft niet eeuwig een schattige baby, ik vind het een geruststelling om te weten dat het waarschijnlijk nog bijtrekt .
Hier ook! En ik heb zelf ook een flinke spleet tussen mijn voortanden gehad vroeger (Welke ik prachtig mooi heb laten 'verdwijnen' door mijn vriend de tandarts haha) Maar ik dacht misschien krijgt mijn zoontje het ook wel... maar dat zegt dus nog helemaal niets nu.
Hier idd precies hetzelfde, mijn zoontje van 18 mnd heeft aardig wat ruimte tussen de voortanden. Ik bedacht me dat het straks met wisselen wel veranderd, de 'volwassen' tanden zijn volgens mij wat breder.
Mijn zoon had het ook, maar toen alle tanden door waren gekomen is de spleet verdwenen. Mijn dochter heeft boven nog maar 4 tandjes, en ook een flinke spleet, maar denk dat die straks ook weg trekt als de andere tandjes door zijn.
MIjn dochtertje heeft dat ook. Heb dat bij mijn laatste bezoek aan de tandarts nagevraagd en zij vertelde me dat als alle tandjes doorkomen het gebit naar elkaar toe wordt gedrukt en de speeltjes die nu nog te zien zijn tussen de tandjes dan verdwijnen. De tandjes hebben nu nog genoeg ruimte.
hier precies hetzelfde en ik vind het super schattig staan hahaha! het zijn maar melktandjes dus met het wisselen ga ik me pas 'zorgen' maken...en anders: lekker beugeltje net als mama en papa vroeger en een heeeeeeleboel andere kids!!
hier heeft ze ook een spleetje maar het zijn maar kleine tandjes he nog. Als ze over een paar jaar gaat wisselen en het met haar grote tanden heeft, dan zou ik het wel vreemd vinden, maa rnu niet.
haha had Jayden maar kleine tandjes.. dit zijn gelijk absurd grote tanden die hij heeft.. sorry voor de wazige foto, meneer ligt nooit zo stil als hij zn tanden laat zien haha Bekijk bijlage 170305
Hier ook een spleet tussen de boventanden. Ze kreeg de voorste 4 tandjes tegelijk. Ik was even bang dat ze zo'n Rob de Nijs-spleet zou houden, maar nu het hele gebitje door is, zie je er eigenlijk niets meer van.