spleet tussen voor tanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door littledreamer, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik zie net dan mijn zoontje zijn 2 boventandjes ook door krijgt.. Maar nou zit er een grote spleet tussen. Er zou zo nog een tand tussen kunnen. Nu zijn ze nog maar net door maar blijft dit zo?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nee hoor, dit komt goed,
    Mijn zoontje had dit ook, als er meer tanden komen, duwt die de tandjes weer netjes op hun plekkie

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Haha, ik had hier een poosje geleden ook een topic over, had precies dezelfde vraag als jij en wilde al een afspraak met de orthodontist maken :D:D

Julie had echt een enorme spleet toen haar voortandjes net doorkwamen, maar met het doorgroeien van de tandjes zijn ze netjes tegen elkaar aan komen te staan.

4. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik had de orthodontist ze nr al opgezocht! Haha nee. Heb helemaal niet doorgehad dat ze door kwamen! Daarom was tie de laaste dagen zo onrustig snachts en overdag! Net was ik hem aan het verschonen en zie een witte streep op zijn tandvlees zie ik dat ze door zijn!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Die spleet zit er bij onze dochter nog, maar denk dat het vanzelf wel goedkomt als er meer tandjes komen!

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik had afgelopen week niet door waarom Julie zo onrustig was 's nachts... bleek het arme kind in een klap 2 kiezen door te hebben :)

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier

Ik voel me ook een beetje schuldig! Ik zeg net tegen mijn vriend, ik moet gewoon beter moeten opletten! Maar hij kan natuurlijk overal wakker van worden :p En die onrust overdag was ik van overtuigt dat dat kwam door dat hij moe was van het slechte slapen :)

Jeetje ik schok net zo van die reuze spleet! ;)

Deel Deze Pagina