Rick gaat nu al 3 nachten achter elkaar steeds huilen rond 12 uur 's nachts. Als ik ga kijken ligt hij met zijn ogen dicht te huilen en lijkt het alsof hij nog half of helemaal slaapt. We proberen hem dan ook wel eerst te laten huilen. Maar hij stopt niet met huilen en gaat alleen maar harder en harder huilen. In z'n bedje krijg ik hem ook niet stil met speen, aaien of wat dan ook. Dus dan haal ik hem eruit. Meestal wordt hij dan de eerste keer wel stil maar als ik hem dan weer terug in bed leg gaat hij wel weer huilen en als ik hem dan weer oppak krijg ik hem bijna niet stil. De laatste nachten ben ik dan ook steeds tot een uur of 1 in de weer geweest met hem, maar ik voel me zo machteloos omdat ik niet weet waar het van kan komen. Herkent iemand dit? Zouden het tandjes kunnen zijn? Hij heeft er al wel 2 maar daar had hij vrijwel geen last van gehad. Of misschien verkoudheid? Het lijkt wel of ie altijd verkouden is, maar meestal niet zo heel erg. Z'n neusje zit nu wel verstopt. Hij heeft de afgelopen dagen trouwens wel iets verhoging gehad. Het rare is dat hij overdag gewoon heel vrolijk is en er niks aan de hand lijkt te zijn met hem.
Heel herkenbaar. Hier gebeurt dit ook regelmatig. Volgens mij droomt ze dan. Ik merk wel, dat het gebeurt na een drukke dag. Zijn wij heel de dag samen thuis, dan slaapt ze ook veel rustiger. Wat wij dus gewoon doen, is eruit halen en meenemen naar beneden. Even lekker op schoot houden. Vaak zit mijn man achter de pc, dus dan kijkt ze daar na. Na 5 minuten komt de slaap weer en gaat ze naar bed en hoor je haar niet meer.
volgens mij is het ook dromen, die van mij doet het bijna elke avond maar gelukkig meestal rond 20.00. Ik haal haar er dan uit, geef beneden wat water en leg haar dan meteen weer in bed. Tot nu toe gaat dat goed. Ze doet het al een aantal weken, laten we hopen dat het een fase is! Succes
ja maar bij Rick werkt het dus niet om hem eruit te halen en na 5 minuten er weer in te leggen. Hij gaat dan nog veel harder huilen. Ik ga nu steeds meer denken dat ie toch een beetje ziek is. Hij had net 38,9 koorts.. Hij is ook wel huilerig, maar verder wel alert.
Misschien zijn 't z'n tandjes. Hier ook hoor huilen snachts en toen eindelijk 't 1e tandje door was ging 't weer beter. Nu is 't weer helemaal uien.
Hier ook hoor. En dan niet meer willen slapen, dus heb ik hem lang in mijn armen en maar wiegen. Heel vermoeiend, maar het enige wat helpt. Vaak doet ie dit een paar keer per nacht. Verder is ie overdag ook heel vrolijk en is er niets aan de hand. Ik weet ook niet wat het is en zo het graag willen weten! Het is heel vermoeiend. Vooral omdat je niet weet of er echt is mis is of dat het allemaal wel meevalt. Laten huilen hebben we al een paar keer geprobeerd, maar het huilen wordt echt niet minder en troosten duurt daarna zoveel langer.......... Ik zou ook graag een goede tip willen hebben. WIE?
Mijn zoontje had ook rond acht maanden dat hij steeds rond half elf/ elf uur wakker werd en dan was het wel een uur mopperen en huilen, met hem rondlopen voor hij weer sliep en opeens van de ene op de andere dag was het over. Wel denk ik dat als hij 38,9 heeft, het iets anders is. Mijn zoon had de afgelopen twee dagen ook koorst, beetje hangerig, maar at en dronk wel goed. En waar die koorts dan van komt? Geen idee.
Meiden bedankt voor jullie antwoorden! Het gaat inmiddels een stuk beter met Rick. Gisteren overdag had hij ineens geen koorts meer en hij was ook vrolijk. Vannacht werd hij alleen rond 6 uur ffies wakker maar ging daarna nog even slapen! Wel heel fijn! De nacht ervoor werd hij trouwens om het uur wakker voor z'n speen. Maar sliep dan wel vrij snel weer door. Ik geef hem nu wel elke keer chamodent (druppels voor verzachten van tandvlees) misschien dat dat dus ook helpt.