Wat hebben jullie nog bewaard van vroeger.

Discussie in 'De lounge' gestart door winniethepoeh, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wat hebben jullie dus allemaal nog.
    Mijn moeder heeft altijd alles bewaard. Kleding, speelgoed, schoolspullen, babyspullen.

Nu staat alles wat van mij was hier op zolder, maar het is nu zo vol.
    Ik heb 2 vuilniszakken met poppen, 2 giga opbergbakken met barbie spullen, Grote zak knuffeberen. En nog meer spullen. Knutselwerkjes van vroeger...Kleding heb ik al naar de kringloop gebracht.

Maar alles is nog goed, dus vind het aan de ene kant zonde om weg te doen. Maar als we kinderen mogen krijgen, dan gaan we ook echt wel nieuw spul kopen of krijgen. Ik heb hier meer speelgoed staan dan menig kind heeft.....

Dus wat hebben jullie bewaard van vroeger ????

(heb maar 2 nichtjes, 1 is 20 jaar ouder en de ander 7 jaar jonger. Zijn echt een jongens familie, dus iedereen kocht vroeger wat voor me8))

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Pfff, even denken

Beer en konijntje dat ik bij de geboorte kreeg 42 jaar geleden
    Een jurkje (hangt nu in een lijstje in de kamer hier)
    2 babymutsjes
    eerste schoentjes
    Poppenwagen waar ik mee speelde

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Alleen m'n babyknuffel.
    Verder nog wel wat schoolspullen/schriften van groep 8 ofzo.

Maar geen speelgoed, geen plakboek van de kleuterklas, geen barbie's,.... zou willen dat ik dat allemaal had.

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb ook nog vanalles qua barbies, my little pony, etc. Denk niet dat ik m'n zoon er een plezier mee zal kunnen doen (hoewel... Je weet maar nooit, haha), maar voorlopig bewaar ik het nog ff. Heb een nichtje van bijna 5 - misschien dat zij het tzt leuk vindt.
    En anders bewaar ik het wel voor evt. kinderen van mijn zoon, om te laten zien waar oma vroeger mee speelde, hahaha!

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.913
    5.233
    113
    Home
    een knuffel die ik al sinds mijn geboorte heb
    barbiepoppen
    mijn eerste mutsje

en schoolspullen, poeziealbums, vriendinnenboekjes etc.

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb alleen nog mijn poezie-album en verder een baby-fotoalbum. Mijn moeder heeft ook afspraakkaartjes bewaard als ze naar het consultatiebureau moest met mij en de notities die ze daarbij meekreeg. Verder heb ik niks.

Mijn moeder heeft een stukje navelstreng van mijn zus bewaard. Die zit in haar foto-album. Helemaal verstrompeld.

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Die bewaar ik van mijn zoon ook! Zit in z'n "Eerste jaar"-album :D
    Vind 't zo'n mooi dingetje, met die drie bloedvaten die je gewoon ziet lopen... :$ Misschien vindt 'ie het zelf later maar niks, maar dat maakt niet uit, haha! Ik vind het gaaf.

8. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Ik heb alleen nog een geboortetegeltje, wat foto's en mijn groeiboekje verder niks meer, alles is achtergebleven bij mijn ex en heb het nooit meer terug gekregen :( hij is toen ook verhuisd dus hij zal alles wel weggegooid hebben denk ik. Vind het erg jammer had graag nog meer spulletjes van mezelf gehad, vooral van de beer die ik van mijn vader heb gekregen toen ik ben geboren vind ik het erg jammer!

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

niks, mijn moeder heeft geloof ik nog mijn eerste laarsjes maar verder heb ik niks, het doet me ook niet echt veel dus ik denk dat het daardoor komt. ik zei altijd tegen mijn moeder, gooi maar weg wat moet ik ermee?

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Mijn moeder heeft haar dagboek van haar zwangerschap van mij, incl alle kaarten e.d. van het CB bewaard voor me.
    Mijn favo knuffel van vroeger (ligt nu bij mijn zoontje in bedje)
    Een paar babykleertjes van vroeger (zoontje heeft ook mijn rompertjes aan gehad)
    Knutseltjes van vroeger, speelgoed (spelen mijn zoontje en mijn neefje nu 1 dag in de week mee), enz.
    Mijn agenda's van middelbare school heb ik bewaard (was ook een soort dagboek bijna)
    Eigelijk best wel veel.

11. fafa

fafa Niet meer actief

ik, (nou ja, mn moeder) heb nog alles en alles en alles uit mijn jeugd.. de hele zolder staat vol. Maar meer omdat we allebei te lui zijn om er iets mee te doen.

Mocht ik binnenkort zwanger raken zal ik eens kijken wat voor leuke dingen er nog uit te halen zijn. Houten blokken, dick bruna voorleesboekjes, lego, ministeck; dat soort dingen zijn tijdloos.. en unisex ;)

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Die bloedvaten zie je door die navelstreng van mijn moeder en zus niet meer lopen. Daar issie denk ik te oud voor. ;) Hij is helemaal bruin en dun. Net een takje of zo. Maar hij zit wel tussen het klemmetje.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Die van ons is ook helemaal uitgedroogd, hoor, idd net een takje, haha! Maar op het klemmetje is een stukje plat opgedroogd en daarin zie je de bloedvaten lopen. Echt heel apart.
    Zal vanav ff proberen er een foto van te maken als ik tijd heb.

Bedacht me trouwens nog iets wat van mijn kindertijd bewaard is: mijn allereerste schoenen!! Die staan in de boekenkast hier :) Vind ze zo schattig...

Deel Deze Pagina