splinter

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb een kleine splinter in me voet.
    Lekker bij dat eelt en daar kom ik niet bij.
    Ik voel dat hij er zit als ik loop, niet altijd. Ik bedenk me dat hij er al 2 weken zit ik dacht eerst dat het een wratje was. (zo met een zwart stipje zeg maar)
    Weet iemand of een splinter langzaam oplost in je lichaam? Hij is echt wel klein. Vanavond ga ik t nog proberen met een soda badje.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij kan hij er wel uitzweren... maar oplossen? Dat weet ik niet.. Maar misschien dat hij er vanavond uitkomt, met een sodabadje...

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Indd een sodabadje proberen ik denk niet dat hij opgelost word door je lichaam.... kijk wel uit moet er echt uit omdat je er natuurlijk op loopt kan hij ook dieper je voet in gaan en daar word je echt niet vrolijk van mocht het niet lukken zal ik ff langs de HA gaan..

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    naja als je hem sowieso eerst weekt in idd een sodabadje is de huid zachter en kan je hem er dus makkelijker uitpeuteren. Zou je hem laten zitten zou uiteindelijk je lichaam het wel oplossen door hem eruit te werken oid, alleen mag je wel hopen dat het niet gaat zweren want om hem er dan nog uit te peuteren doet zeeeer...

5. wannie

wannie Niet meer actief

Is het geen likdoorn?

6. Sweetlakecity

nee mijn man heeft al staan neuzen, hihi
    is een streepje dus echt een splinter. balen joh!

7. Sweetlakecity

nee die komt er nooit meer uit.
    Ja met een mes zegt me man. Hahah of ik hem die wilde geven. :(
    Maarre...er zullen in de boes boes wel heel veel bosjesmannen wonen die we eens een splinter hebben gehad en hoor ik die meuten. Nee...dus...ik moet niet meuten.:)

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ehhh beetje ranzig maar ik hap dan altijd met een nagelknippertje een stukje uit me vel. Ik kan er echt niet tegen dat er iets in mijn voet zit wat er niet in hoort....

Ik heb het vaak in de zomer, ik loop dan hele dagen op blote voeten en heb een hondje die graag hout versnipperd buiten....Dat gaat dus nog al eens mis.

Succes!

9. Sweetlakecity

hihi das een idee.
    Ben ook wel eeb peuteraar. Maar ik denk nu echt die zien we nooit meer terug.

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hup naar de pedicure!

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

eerst beetje weken in een sodabadje zodat je "vlees" wat zachter is...daarna een pleister met trekzalf erop een paar dagen volhouden..dus telkens verschonen met nieuwe trekzalf erop en de splinter is er uit ;)

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    En is het gelukt?

13. Sweetlakecity

heb t met die nagelschaar gedaan. hap eelt eruit en hij was weg. hihii wat een tip zeg

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja goeie he!!!! Werkt bij mij altijd, soms moet je eigenlijk iets te diep maar dan ben je er wel vanaf....Nou fijn hoor!!!

Deel Deze Pagina