positiebroek maat 36/38, kleur blauw, modern. Broek is 1 jaar oud, heb hem te klein gekocht en was niet meer in de gelegenheid hem te ruilen, is dus als nieuw. Gekocht bij C&A. Broek heeft een meegroeiende donkerblauwe band (zie foto 3) voor over de buik. foto1 Sorry voor de kreukels in de broek, hij ligt maar in de kast te liggen... (strijkijzer heb ik helaas niet te koop hihi ) Doe maar een leuk bod, ik weet niet meer wat ik ervoor betaald had maar ik heb hem eigenlijk nooit gedragen.[/i]
niemand interesse? HIj is echt hartstikke nieuw, vind het zonde hem weg te gooien...maar ik ken niemand met maat 36/38 uit mn omgeving die zwanger is.... eenmaal andermaal....
Ben wel op zoek naar een fijne spijkerbroek, maar deze is te klein voor mij met mn Hollands Glorie heupen
hmm zal ik afslankpillen gaan verkopen hihi... nou ja als jullie iemand weten, stuur maar door, vind het zo zonde dat ie in de kast ligt.
Misschien weet ik wel iemand, maar die is nu met vakantie. Als ze terug is, zal ik haar a) op het forum wijzen en b) op dit specifieke topic.