Heb een aantal baby boeken te koop,zijn los te koop,het gaat om de volgende titels: - Het negen maanden boek (In zeeer nette staat! Zachte kaft Met echt heel veel informatie rond en over de zwangerschap + van maand tot maand wat je als aanstaande moeder (en natuurlijk vader!) nog kan verwachten! ) -Baas in moeders buik (Erg leuk boek! Gebruikt maar nog in zeer nette staat,heeft een zachte kaft... je leest t boek vanuit de baby, tis eigenlijk een 'onderonsje' van baby met de toekomstige moeder !) -Alles over de baby in mijn buik (Nieuw boek met harde kaft en mooie fotos met veel informatie per maand van je zwangerschap, zo weet je wat je te wachten staat .... of leuk als kado voor een zwangere ..... ) -Zetje Zebra namen boekje jongens/meisje -Mijn baby komt in Juni (NIeuw ongebruikt boek met harde kaft! met alles over de baby die in/of wordt geboren in de maand Juni Erg leuk als kado voor iemand die een baby verwacht in Juni....! ) -Uit t leven van een ettertje (In nette staat... erg leuk boek dat je eigenlijk moet lezen voordat de baby er is! je leest t namelijk vanuit de naam van de baby...... hoe hij naar papa en mama kijkt !) foto's staan in mijn album