Ik heb heel mooie rompertjes te koop. Ik kan je foto's toesturen. Ook hele schattige met spaghettibandjes. Ik heb zal van een aantal kleding stukken hier foto's plaatsen Alles is gewassen en is vlekvrij en als nieuw. Mijn meisje lag bijna de hele dag ingebakerd in haar romper. Over de prijzen? Bieden maar verras me. Setje Mexx maat 50/56 , paars met roze Longsleeve t-shirt, heel zacht velours broekje met soul pijpen en bolero. Echt zo schattig
Tuniekje Mexx. Leuk onder vestje of met een longsleev ( romper) eronder maat68 kan al met maat 62. Bijna niet gedragen
Noppies t-shirt maat 68 echt maar 1x gedragen. Leuk onder een vestje of met een longsleev(romper) eronder, maat 68
Longsleeve shirt Name it, roze. Maat 56 , leuk te combineren met groene stoere broekje eerder vermeld
In princiepe heb ik wel intresse maar zou graag willen weten wat je er voor wilt hebben. Groetjes Lydia
hey lailae wat zou je voor alles bij elkaar willen hebben? ik vind het echt super leuke kleertjes! of is het al verkocht? ik hoor het wel...
Hier kan een slotje op of erbij vermelden dat alles verkocht is wat hier met foto vermeld stond. Ik krijg het zelf niet voor mekaar dus rompertjes en voedingskussen is nog te koop