Hey dames, Vanmiddag moet mijn auto op apk, nu is net de achteruitrijspiegel afgebroken. Dat betekend dat hij afgekeurd zou gaan worden. Wie weet een winkel waar ze ze los verkopen, ik meende dat de action deze had maar kon ze daar niet vinden misschien zijn ze uit het assortiment of wel aanwezig bij andere filialen? Verder weet ik ook niet waar ik evt een sloop kan vinden omdat ik nu in een nieuwe omgeving woon. Ben de gehele ochtend in Venray dus als iemand tips heeft? Die zijn zeer welkom!
Op de sloop kun je er snel een vinden die past. Let daar dus even op. Wij kregen een nieuwe voorruit, en de spiegel paste er niet meer op. Hebben op de sloop een nieuwe gevonden. En anders een breezan of iets? Die hebben wel heel veel in het assortiment in ieder geval.
Binnenspiegel is geen afkeurpunt als je een rechter buitenspiegel hebt volgens mij? Edit: mm zie van wel behalve bij auto's die geen zicht naar achteren hebben. Kan je niet naar de Brezan? Of je afspraak ren paar dagen verzetten? (Of moet hij perse voor morgen gekeurd zijn?)
Kan hijniet gelijmd worden? Hebben wij een keer gedaan, speciale lijm bij de gamma gehaald toen. En anders even bij een autoonderdelen winkel langs. Ik weet niet of het in je omgeving zit maar bijv brezan geloof ik dat het heet. En anders bij de apk mee laten nemen, ben je wel iets duurder maar mag je ook verwachten dat hij voor je geplaatst wordt.
lijkt me niet dat je auto afgekeurd word op de achteruitkijkspiegel. toen wij een transporter hadden zaten de achterruiten zo dicht geplakt dat het hele ding niet eens nut had en is altijd zo door de keuring gekomen. kijk anders idd even op de sloop of bij halfords.. heeft blokker ook niet regelmatig zulk soort dingen?
Heb maar contact op genomen met de garage waar hij dadelijk door de keuring gaat, hun plakken 'm zelf vast met lijm. Dat is weer leuk mee genomen!