Verwijderen koperspiraal (t-safe)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Denice93, 6 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denice93

Denice93 Niet meer actief

Hoi hoi,
    ik ben Denice en nieuw hier!
    Het hek is van de dam, mijn vriend en ik hebben besloten om te proberen zwanger te worden :)

Volgende week laat ik mijn koper spiraal verwijderen.
    Nu was ik nieuwsgierig hoelang het bij anderen heeft geduurd voordat ze zwanger werden en dan vooral na het verwijderen van de koper spiraal.

Groetjes,
    Denice

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Spannend!! hoop dat het snel raak is bij je!
    Hier geen ervaringen met een spiraal... Maar dat is natuurlijk ook sowieso bij iedereen anders he. Dus ga niet op verhalen van anderen af.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Wij hebben er een 10 maanden over gedaan, Maar las toen verhalen dat ieder sneller was dan mij.
    10 maanden viel opzich nog mee tussen mijn 1e en tweede heeft het , 2 a 2,5 jaar geduurd. Moment wanneer ik het van me af had gezet werd ik zwanger.
    Er te veel mee bezig zijn helpt niet :) al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!

Succes met het verwijderen van je spiraaltje

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Momenteel zitten wij in ronde 3 voor ons tweede kindje. In december is mijn spiraaltje, ook t-safe spiraal. Ben ook benieuwd hoe snel het raak is!

5. Denice93

Denice93 Niet meer actief

Wat spannend! :)

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hier de koperspiraal in april laten verwijderen. Het duurde toen 7 weken voor ik daarna ongesteld werd en nog geen zwangerschap helaas, maar wel in de MMM (heb PCO).

Hopelijk komt je cyclus snel op gang en heb je snel een positieve test.

7. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Ik heb hem in oktober er toen uit laten halen nog maand de pil geslikt en toen in februari zwanger.. helaas wel miskraam geworden.. maar wel zwanger!

Succes

8. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Omdat je geen hormonen slikt hoef je ook niet te 'ontpillen' dus zou het heel snel kunnen gaan. Bij mij helaas niet het geval.

Deel Deze Pagina