Ik wilde vandaag beginnen met Modifast en heb het sochtends en smiddags volgehouden. Ik vind het zo vies dat ik het gewoon niet op kan drinken. Vonden jullie het ook vies? Toch doorgegaan? Ik zit eraan te denken om echt te stoppen, dan maar beter op mijn eten letten en niet meer die vieze shakes nemen. Zal ik nu stoppen of doorgaan?
ik was toevalig verleden week ook begonnen, ik vind het smerig heb het een week volgehouden,maar dan wel savonds gezond eten, nou na een week niets afgevallen, toen ben ik maar gestopt, BAH wat zijn die dingen smerig!
mijn nicht heeft het gedaan, onder doktersbegeleiding. ze heeft het lang volgehouden en viel tientallen kilo's af. het is en blijft een crashdieet, dus toen ze stopte en langzaam weer opbouwde is ze alles + extra aangekomen. dus als het ook al niet lekker is zou ik er gewoon mee stoppen en een andere manier van afvallen zoeken.
mijn moeder heeft het ook gedaan, heeft het echt wel een tijdje volgehouden en is veel afgevallen, maar zodra ze stopte vlogen de kilo's er weer aan terwijl ze niet heel raar weer ging eten.
bedankt voor de reacties, dan weet ik genoeg... stoppen dus haha ben blij dat ik die dingen niet meer hoef te nemen, dan maar een andere manier zoeken hoor.