Hallo Hoop dat één van jullie me kan helpen. We hebben een youtube account met filmpjes van Levi. Nu zijn er een paar mensen die niet al die filmpjes hoeven te zien dus hebben die filmpjes op prive gezet. Nu is er op youtube ook een optie dat je een site ( bv. Levi zijn babysite ) kan machtigen, zodat je daar wel de filmpjes kan zien. Weet iemand hoe dit werkt? Als ik bij Youtube "Gemachtigde sites" aanklik dan zegt hij dat die er nog niet zijn,maar geeft ook geen optie waar ik het kan instellen. Groetjes
Ja, maar de filmpjes staan op Youtube 'prive" als iemand ons via youtube opzoekt kan diegene geen filmpjes afspelen, maar het blijkt dat je een site kan machtigen zodat je ze wel kan kijken als je het via die site doet.
Ik weet het niet zeker,maar naast en filmpje heb je een link die je kunt kopieren en dan[youtube]de link [youtube]en dan plakken. Zo is het bij mij op een site gelukt. Maar ik weet niet zeker of het dat is wat je bedoeld. liefs
Klaver, dat ga ik zo even proberen Pindarotsje. Dat zou wel kunnen maar dan heb je daar ook een account. dus kunnen ze je via daar weer vinden
Op Photobucket kan je wel je account helemaal 'afsluiten'. Maar misschien begrijp ik het helemaal verkeerd
Klaver, dat is het iig niet. Pindarotsje, oke op die manier. Is idd nog wel een idee maar moet dan wel 60 filmpjes over zetten van Youtube af haha
Ik heb het even uitgeprobeerd en werkt via photobucket dus gaan het voortaan daarmee doen. Dank je wel.