mycitydeal

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had begin augustus een bon gekocht voor een canvasdoek, die was maar 10 euro bij mycitydeal. Ik heb alleen nooit de bon ontvangen in mijn mail.
    Ik had er zelfs 2 besteld op verschillende mail adressen, beide niet ontvangen (ook niet in de spam box) :(
    Ik heb nu op paypal een claim ingediend, ze reageren ook niet op mail.
    Heeft iemand anders dit ook meegemaakt met die aanbiedingen?
     
  2. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Nee, maar ik ben dus blij dat ik nog geen zaken met hun heb gedaan. Want ik sta dus ook bij hun aangemeld.
     
  3. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb een keer bioscoopbonnen bij ze gekocht en gewoon gekregen ook...
     
  4. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook 2 bioscoopbonnen gehad, ging goed.
     
  5. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook geen probleem met de biosbonnen.

    Weet iemand trouwens hoe je je daar af kan melden? Krijg het maar niet voor elkaar en word gek van die mailtjes.
     
  6. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Al een aantal keren iets bij ze gekocht en geen problemen tot nu toe.
     
  7. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dat si vreemd dan.
    Kregen jullie de bonnen via de mail?
     
  8. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik heb ook al 2x wat bij hun gehaald en ging prima. Je kunt ook naar je account toe gaan en daar de info in vinden volgens mij.
     
  9. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    wij halen altijd treinkaartjes via hun, nooit problemen mee gehad.
     
  10. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik kan niet inloggen, heb me volgems mij niet geregistreerd op de site zelf, krijg wel de nieuwsbrief elke dag.
     
  11. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    volgens mij moet je je verplicht registreren, boven aan staat al aangemeld? en als je daar op klikt krijg je bovenin beeld de optie inloggen, als je geen wachtwoord weet deze even opnieuw aanvragen en je kunt dan je gekochte producten plus de codes zien op het scherm.
     
  12. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Geen problemen mee en we hebben al meerdere keren gebruik gemaakt van verschillende deals.
     
  13. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    er staat dat mijn emailadres niet in het bestand voorkomt :(
    heb me wel geregistreerd voor ik de deal kocht, ik snap er niks meer van, hihi
     
  14. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik kan nu welinloggen met mijn andere email adres, daar zie ik wel een bon :)
    Alleen heb ik de bon 2x gekocht, en de andere bon is dus wel weg, emailadres kent hij niet...
     
  15. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb ook een keer een goedkoop canvasdoek besteld, die mail kwam in m'n spambox.
    Maar de kwaliteit was zeer slecht.
    Mijn ervaring, je kunt beter wat meer betalen, het doek verkleurd niet, en is ook strakker gespannen.
     
  16. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Ja prcs, Ik was mijn mail kwijt. Ik had ze ook nog een keer gemaild en kreeg hem nog een keer toegezonden. Later kwam ik er achter dat hij gewoon ook in mijn account staat.
     

Deel Deze Pagina