Hallo, Ons zoontje spuugde afgelopen weekend drie keer melk waar bloed bij zat. Nou wordt er momenteel een PH-metrie gedaan omdat hij ook verdacht wordt van reflux. Maar vanochtend was ik hem aan het voeden, de eerste paar minuten doe ik dat aan die kant met tepelhoedje en toen zag ik tot mijn verbazing dat er melk met bloed in het tepelhoedje stond. Dus waarschijnlijk komt dat bloed van mij af. Echter kan ik aan mijn tepel verder helemaal niets ontdekken, geen kloofjes o.i.d. en voeden doet ook geen pijn. Kan dit bloed van binnenuit komen? En moet ik daar dan iets mee?
Dat kan en schijnt geen kwaad te kunnen voor je kindje. Jij nergens last van? Stel de vraag ook eens aan de lactatiekundige hier
Ik heb een keer een wondje aan mijn tepel gehad. Heel klein, maar toch. Kon geen kwaad voor mijn dochter. Zou het inderdaad even checken bij de lactatiekundige.
O'ja da's een goede ga ik meteen doen! M'n eigen lk is op vakantie. Wist wel dat het geen kwaad kon voor ons zoontje, maar vraag me meer af of ik er voor mezelf niks mee moet. Ik ga het even navragen!
@frannie: Nee, heb idd nergens last van gelukkig. Soms doet het met aanhappen wat zeer, maar dat is na 20 sec. weer over en dat 'mag' volgens de lk.