Maar als je je reis dan toch moet omboeken zou ik dat niet naar Griekenland doen met deze waarschuwingen.
Tunesië ligt ook niet over de grens, en toch een aanslag. Maw: het kan overál gebeuren, kijk maar naar Frankrijk. Ook hier in ons eigen land kan het gebeuren en ik acht die grens misschien nog wel groter, dan dat het in Turkije gebeurd. Laatst was er in het nieuws dat Huizen (of all places) als 1 van de 10 gemeentes in Nederland, een broeinest is voor geradicaliseerde 'moslims'. Ik bedoel maar..
Reisorganisaties halen Nederlandse toeristen op uit Tunesië | NOS Er geldt nu een negatief reisadvies. Touroperators halen vandaag alle toeristen daar weg.
Haha.. Mijn partner was boos .. NA het bericht van telegraaf ineens een goede vakantie aangeboden gekregen 😊 maar hart van Nederland wilde als nog komen en filmen .. Ondanks dat we om geboekt hadden .. Nu officieel negatief reisadvies 😤 en ons wilde ze gewoon laten af reizen daar .. We gaan maar Turkije kusadasi .. Heerlijk voor de kids en ongeveer zelfde als Tunesië .. Enigste verschil wij gingen naar een 4 sterren hotel en nu 5 sterren .. 😊
Wat bedoel je met 'ongeveer hetzelfde'? Mijn man is Tunesiër en is eens in Kusadasi geweest maar was ontzettend blij dat hij weer terug mocht naar Nederland... Dus zelfde niet nee, behalve misschien het klimaat.