Wie heeft voor mij een betrouwbaar bedrijf hiervan,en kan mij een beetje uitlegen hoe alles werkt.. Zoals kaartjes in pakken en dat soort dingen.. Urls kan je ook pmen Gr
Ik ben hier ook wel een beetje beniewd naar! Dus lees graag mee! meestal moet je betalen en krijg je een boek thuisgestuurd of je betaald wat en hoort er nooit meer wat van! Een paar jaar terug ben ik ook aant zoeken geweest je komt er bijna niet achter alleen via iemand die dit werk doet! Groetjes Danielle
Een vriendin heeft het gedaan via een bedrijfje in de buurt... Ze moest zelf de spullen ophalen om het vervolgens thuis in te gaan pakken, volgens mij had zij toen het inpakken van haar elastiekjes oid... Maar goed uiteindelijk had ze alles gedaan (3 avonden minimaal 4 uur samen met haar moeder, dus even rekenen 24 uur werk!), bracht het terug en kreeg er iets van 20euro voor....Nou dat vind ik wel heeeeel weinig voor zoveel werk. (ze heeft het dan ook maar 2 rondes gedaan )
Hoi Massie en Dani, Als ik jullie was, zou ik in de goudengids bladeren. De sites op internet zijn onbetrouwbaar. Je kan beter naar een inpakbedrijf in je buurt bellen en vragen of ze ook gebruik maken van thuiswerkers. (Of dit op hun site opzoeken.) Sommigen leveren de spullen bij je thuis en bij anderen moet je ze zelf komen ophalen. Ook is er sprake van een maximumbedrag wat je mag verdienen, maar ja dat is persoonlijk of je het voldoende vind of niet. Ik hoop dat ik jullie wat verder heb geholpen? Liefs