Hoi, Ik ben nu 18 weken zwanger en het gaat niet zoals het boekje. Al sinds week 14 loop ik rond met bloedingen dat door een hematoon (bij placenta) wordt veroorzaakt. Verder heb ik ook vochtverlies! Ik moet alleen maar rusten en mag geen sex hebben. Ik heb al zovaak echo's gehad bij de gyn. en moet wekelijks er naartoe voor controle. Alleen heb ik gisteravond een dikke klodder slijmklonter verloren en er zat wat bloed in. De klodder zag uit als lijm wat een beetje opgedroogd is en klontert. Verder heb ik alleen laag in mn rug en buik krampen die komen en gaan. Dus niet constant! Als ik een slijmprop verlies heb ik dan automatisch al ontsluiting? Moet ik nu de gyn. bellen of kan dit geen kwaad? Ik ben het zat om er elke keer er heen te gaan en dan maar weer naar huis gestuurd te worden met de mededeling "Jah we kunnen pas wat doen als je 26 weken bent". PS Wat haat ik het om de tel. te pakken en weer te bellen. Vraag me af of ik wel serieus word genomen of denken ze meer van "oké daar heb je haar weer"!
Hoi jufffie, Hoe gaat het vandaag met je? wat vervelend zeg! je krijgt het niet voor niets deze zwangerschap,zeg! De slijmprop verliezen geeft niet aan de je ontsluiting hebt of dat de bevalling op gang gaat komen. Maar krampen die komen en gaan is wel iets om in de gaten te houden. Bij krampen die komen en gaan en die blijven aanhouden moetje echt even bellen! Je word altijd serieus genomen! Ik ben niet eerlijk als ik zeg dat er nooit word gedacht daar heb je haar of hem weer, maar je word altijd serieus genomen! Sterkte Imke
Hoi Imke, Ik ben dezelfde avond geweest omdat ik last had van erge krampen. Ze hebben mn urine nagekeken en echo gemaakt en geen blaasontsteking en met de beeb gaat het goed! Hematoom zit er nog steeds. Wat ze wel zei is dat mijn baarmoedermond zacht aanvoelde. Wat bedoelt ze ermee? Ik had het gehad en het was bijna 23u 's avonds en was bekaf. het enige wat ik nog net kom opnemen was als buikpijn erger worst moet je gelijk terugkomen.... Nu heb ik nog steeds last van slijmverlies en krampen die komen en gaan.... Maar ik heb het gehad om elke keer me te melden bij de gyn.