Ik kom net thuis van mn werk, en mn stiefvader zegt dat ie de hele ochtend had gehuild. Dus ik ga bij m kijken en merk dat ie echt pijn heeft. Nu zie ik zn liesbreuk weer en als ik er op druk huilt ie harder. Hij blijft ook zichtbaar als ie ff rustig is. 13.20 moet ik bij de dokter zijn. Ik ben eigenlijk een kleinbeetje in paniek. Hij laat ook zn fles staan, doet ie echt noooiit! Zou dit een beknelde liesbreuk zijn?!
Kan nog een x bellen en zeggen dat het niet goed gaat en dat je gelijk geholpen wilt worden. Succes er mee meis
Goed dat je meteen gebeld hebt, want als het een beknelde breuk is, zal je kindje vandaag nog geopereerd worden... Sterkte en hopelijk valt het mee!
Idd meteen actie ondernemen! Toen bij mijn zoontje de operatie gepland was voor over 2 weken zei de chirurg dat we bij de beknelling (dus als je het zelf niet terug kunt duwen) meteen in de auto moesten stappen en naar zkh komen. Een beknelde darm is echt gevaarlijk. Ik hoop dat het meevalt of dat ie anders vandaag wordt geholpen!
We zitten nu in het WKZ, gatsie voel me beroerd van de zenuwen! Ben benieuwd wat de chirurg zegt. Maar de dokter zei al dat ie klem zit en dat ze m misschien terug proberen te duwen en anders idd opereren. Ben benieuwd..
Oh je hebt dus echt goed gehandeld! Ben benieuwd wat ze zeggen! Misschien dan ook maar meteen vandaag opereren, is niet leuk ik weet het, mijn zoontje is er ook aan geopereerd, maar dan ben je er maar vanaf. En de operatie en het herstel op zich valt erg mee. sterkte!!!!
Sterkte! Hidde heeft een dubbele gehad die zeer waarschijnlijk een tijdje bekneld heeft gezeten. Is toen binnen een paar dagen geopereerd! Operatie duurt niet lang, maar is natuurlijk wel spannend voor jullie.
Ze hebben zn breukje+darm 2x over teruggeduwd (was echt verschrikkelijk om te zien!!) Nu ligt ie nog in Utrecht en morgenochtend wordt ie geopereerd. Was een heel heftig dagje! Bah..
Aw, arm ventje!! Succes morgen, ik hoor vaak dat baby's na die operatie zich al meteen beter voelen! Hopelijk kun je nog wat slapen straks, zet 'm op he!
Heel veel sterkte!!! De operatie op zich is niet zo'n grote ingreep, al is iedere ingreep voor een kleintje te veel Succes, ook met het herstel!
Sterkte morgen! Mijn dochter is aan een liesbreuk geopereerd toen ze 4 maanden oud was. Ze was 's morgens geholpen en 's middags mochten we weer naar huis. Ze kreeg paracetamol zetpillen mee en lag thuis meteen al weer te zwiepen met haar beentjes in de box. Het litteken (1 cm.) is heel mooi genezen. Je hebt goed gehandeld trouwens vandaag! Als je meer wilt weten, hoor ik het wel.