Ik ben op zoek naar een zwemband voor mijn baby van 5 maand. Zie verschillende op internet, maar niet allemaal geschikt (volgens mij) voor baby's die nog niet zelfstandig kunnen zitten. Wie heeft er goede ervaringen met bepaalde zwembanden? Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes.
de swimtrainer schijnt een érg goede te zijn - m'n moeder (zwemjuf) heeft hem in gebruik gezien bij een klein kindje en het was inderdaad een fijn ding.
Wij hadden een zwemring van bema. Die is voor kindjes tot 11 kg. Daar zit een soort broekje in waar de baby in zit. Ze hoeven dan nog niet zelf te kunnen zitten. Ze hangen als het ware in dat broekje als je in het water bent en door de opgeblazen band blijven ze drijven.
vond hem zelf niet ideaal. Heb een 2e hands voor je al je dat wilt. Woon je in de buurt van den haag?
wij hebben bij onze eerste dochter een babyfloat gebruikt. een vierkante band met erin een hangbroekje en rugsteuntje.een oranje bij de blokker gehaald toen (jr of 2,5 geleden) ik ga m bij onze kleinste ook weer gebruiken zodra t kan.
hier een aantal verschillende gehad maar fynn vind het toch echt het fijnste in de armen van papa of mama