De grote schoonmaak zit er hier weer op en nu ben ik op zoek naar nieuwe decoratie voor de vensterbank. Tot Nu toe hebben we een grote bloempot van PTMD staan, maar ben toe aan iets anders en kan dus wel wat inspiratie gebruiken. Wat hebben jullie op de vensterbank / raamkozijn staan?
https://jysk.nl/woonaccessoires/decoratie/vazen-en-bloempotten/bloempot-detlef-b15xl15xh50cm-zwart Twee van deze (ze waren nu 50% goedkoper in de winkel) met blauwvarens er in, zulke planten dus: https://www.intratuin.nl/blauwvaren-phlebodium-aureum-blue-star-d-19-h-55-cm.html?gclid=EAIaIQobChMIlfXzmcXp5gIV2OJ3Ch3LSQQmEAQYAyABEgJJAPD_BwE
Autootje, vestje, pop, lego, leeuw, olifant en een puzzel Maar dat is vast niet welke decoratie je bedoelde
Het liefste niks. Gewoon leeg. Net de kerst achter de rug en wat mooie accessoires gestaan, maar blij dat het weer weg is. Wel hebben we met regelmaat vd klok de vensterbank bezet, dan zitten de jongens naar buiten te kijken.
Ik heb een klein blauw gereedschapkistje met planten erin, 2 lichtblauwe flessen/vazen en grote windlichten. Aan elke kant van het raam zo'n scherm met een simpel lampje erbij.
Beelden en planten. Geen lantaarns in ieder geval, de kat ligt vaak op de vensterbank. En momenteel staat er nog een winterdorp van de appie.
Meestal staan er 2 grotere planten. Soms met wat vaasjes of kaarsen erbij Nu 2 kerstboompjes met lampjes. Die staan voorlopig nog prima
Planten, lampje, kaarsje. Vooral niet matchend. Ik ben echt allergisch voor inkijk dus moet zeker wat in mijn vensterbank hebben staan.
Niks Lekker makkelijk. Hou niet van een volle vensterbank en anders kan het duo rolgordijn niet helemaal dicht.
Zoek je zoiets mss? Dit is een zijraam ergens aan de achterkant van het huis, maar ik vind het wel het leukste gedecoreerd
Op de grote vensterbank twee windlichten met een kaars er in. Eerst stonden er twee grote potten met plantjes, maar de kittens vraten ze op, dus maar even weg gehaald. Ook ligt er nog een verzameling stenen en een hoefijzer van één van mijn dochters als herinnering aan de zomervakantie. <3 Op een kleine vensterbank (die hoger is en smaller) een smalle pot met plantjes erin.
Helemaal niks, wij hebben wat op onze dressoir kast staan en wat op de eettafel maar dat is echt minimaal. Heb het liefst zo min mogelijk dingen om ons heen
Ik heb 4 ramen aan de voor/zijkant. Eentje met een een grote vaas met gedroogde magnoliatak er in. Eentje met een grote lantaarn waar ik waxinelichtjes in heb. Eentje met een grote plant en de laatste een grote bak met 2 vetplanten. Ook hangt er voor elk raam vitrage. Deze hingen er al van de vorige bewoners en waren nog geen jaar oud. En zelf ben ik altijd zo inspiratieloos wat betreft raambekleding, dus ze hangen mij daar prima. 's Avonds lekker een beetje dichter. Binnenkort even een nieuwe magnoliatak afknippen. Die ik heb is niet zo mooi van vorm en breekt her en der nu wel af na een paar jaartjes.