Met mij gaat het inmiddels goed, pijn is weg. Bij mij duurde het terugbellen wat langer maar ze was er wel heeel snel!
Fijn dat de pijn weg is. Bandenpijn kan echt flink pijnlijk zijn. Het groeien van de baarmoeder gaat niet zonder steek normaal gesproken. Ben ook wel eens haast door de grond gezakt van de pijn, dat ik dacht een miskraam te krijgen nog. Daarna was het weer over. Hoop voor je dat het wegblijft!
ManonM78 : hahaha toevallig is dat! Zolang ik mijn dagen rustig hou gaat het goed, slaap met een kruik of ik nou wel of geen pijn heb.
de pijn is voor mij nu bijna niet meer te dragen. me stuit, me liezen, het is vreselijk. het komt voornamelijk door zitten, of liggen houding. krijg Cesar therapie aangeboden, maar ik zie het nu niet echt in van oefeningen doen, terwijl ik last krijg als ik zit of lig..pffff. word vanaf week 34- of 36 ? overgedragen aan de Gyn. ivm de vorige bevalling van mijn zoontje ben ik nu medisch.
Ohh das wel heel vervelend ja! En je bent pas over de helft.. Zijn er geen andere opties? Wat is er met de laatste bevalling gebeurd als ik vragen mag?
nadat ik vanaf 21.00uur tot 10:00 uur in de ochtend stuit-en rugweeen en "gewone weeen" had gehad, en eindelijk mocht persen, lukte het na 2 uur persen nog niet. toen met spoed keizersnede. wat een ellende maar dat terzijde. nu zou ik echt heel graag een geplande keizersnede willen, omdat ik de Horror liever niet meer mee maak, en vanwege de stuit natuurlijk die doet nu al zo pijn sindsdien, en nu ik zwaarder word, steeds meer last. even afwachten. De gyn had al gezegd: ja..maar..elke bevalling is anders en bla bla bla..maar ik heb wel liever de keizersnede...
hoe kun je nou telefoonloos zijn (geen beltegoed)??? kan me geen leven voorstellen dat ik niet zou kunnen bellen! koop aub wat extra beltegoed, en je kunt toch ook via internet opwaarderen. Sorry hoor, maar dit is niet meer van deze tijd
Amen. En als je het niet had, had ik in jouw geval toch even bij de buren aangebeld, of je nou een band met ze hebt of niet. Het gaat wel om je kindje... Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen.
Ik had ook zo'n suuuuper erge pijn dat ik er gewoon wakker van werd en bleef rond die tijd en dat was wel gewoon bandenpijn, terwijl ik echt een hoge pijngrens heb! Wat betreft de beltegoed vind ik wel dat je vanaf nu beter kan zorgen dat je altijd ruim genoeg hebt om een dokter/verloskundige wat dan ook te kunnen bellen.. Je wil toch niet dat er iets met je kindje gebeurd omdat je te laat geholpen wordt? Daar zou ik echt niet mee kunnen leven hoor.. maarja das je eigen ding natuurlijk
Geen beltegoed is niet slim, je hebt toch wel een huistelefoon of een telefoon van je vriend/man? VK nummer kun je gewoon bellen, en als ze niet oppakken hebben ze echt wel een bandje waar ze een spoednummer in spreken hoor. Grappig dat je ons eerst vraagt wat je moet doen, je kan toch meteen beslissen de HA/VK te bellen?
Wat betreft beltegoed, als je 3 maanden werkloos thuis heb gezeten dan is er geen geld voor beltegoed. Huistelefoon heb ik niet en mn vriend woont 150 km van mij vandaan. Toerist18: hoe bedoel je met dat ligt er ook aan hoe je het bij iemand brengt? Ik kan best goed tegen pijn maar zeker het laatste uur liep ik te janken. En ergens wist ik dat die pijn niet van beebje kwam maar van iets anders, had dus gelijk. ManonM78: ben zeer zeker te spreken over het woud. Anyway voor ieder; tis al tijdje terug en opgelost en sindsdien ook minder vaak tot geen pijn.