Ik heb nu weer een inkomen, als ik ben ingelopen is het goed. Mijn vriend spaart er wel hard voor en de bedoeling is ook dat ik bij hem kom wonen.
Ze zegt dat een enkeling zoveel pijn heeft als ik, die vk kan niet voelen wat voor pijn je hebt meid, je kunt dat zo erg maken als je wilt. Heb je al bedacht hoe het is om te bevallen? Kop op zeg!! bandenpijn volgens mij heb ik nog nooit gehoord dat daar iemand om moet huilen
hoe gaat het nu? Ik vind het maar bizar dat je geen beltegoed hebt en dus niemand kan bellen... eigelijk gewoon onverstandig. Maar meeste mobiele aanbieders had je wel via internet kunnen opwaarderen, maar goed daar heb je nu niks meer aan...
Debby82: heb 3 maanden thuisgezeten werkloos, moet op al die achterstanden inlopen dus het laatste waar ik nu aan denk is beltegoed. Verder gaat het wel goed, rust veel en zolang ik dat blijf doen gaat het goed.
o je hebt geen geld... ik dacht dat je alleen was vergeten beltegoed te kopen... balen... nou ik zou als ik jou was toch maar een tientje ofzo halen (weet niet wat het minimum bedrag is?) en dan gewoon niet bellen alleen voor noodgevallen gebruiken...
Pfff.. fijne reactie zeg. Ik heb ook een redelijke pijngrens maar ik heb ook gigantische pijn wat volgens de verloskundige bandenpijn is. Ik loop er niet bij te huilen maar het staat me wel nader dan het lachen. Dacht de eerste keren ook dat ik gegarandeerd een miskraam kreeg. Mijn moeder is 4 keer zwanger geweest (3 keer bevallen en 1 mk) maar toen ik die pijn afgelopen week kreeg in haar bijzijn vond ze het toch ook echt niet normaal en totaal niet herkenbaar. Verloskundige kan niet voelen wat iemand voelt nee... snap ik niet waarom jij denkt dat wel te kunnen (of in ieder geval van mening bent dat jij daar een oordeel over moet vellen).
Pff dacht dat dit forum er voor was om elkaar te steunen... Wat kunnen vrouwen hard zijn tegen elkaar! Meis vind t echt rot dat je zon pijn hebt enne niemand die voelt wat jij voelt, is bij iedereen anders en blijf jezelf serieus nemen!
Bij mij springen de tranen ook wel eens in mijn ogen bij zo'n felle steek, kan dan in elk geval ff niet meer lopen van de pijn. Maar los daarvan, iedereen is anders. Ook niet iedereen is even misselijk. Wees blij als je in de gelukkige positie bent dat je weinig last hebt van kwaaltjes. Suggereren dat een ander zich aanstelt is een beetje jammer... Hoop voor ts dat de pijn snel minder wordt. Sterkte ermee!
Kijk... voor mij is de pijn vervelend, maar ik kan het hebben zolang ik weet dat het goed gaat met het kleintje. Ik was er door die pijn hevig van overtuigd bij de 8 weken echo dat het mis was, maar het zag er keurig uit. Ben daardoor wel gerustgesteld dat de pijn niet perse iets naars hoeft te betekenen. Maar toch brengt het wat dat betreft wel af en toe wat angst met zich mee. Is natuurlijk ook gewoon instinct wat doorwerkt; pijn is over het algemeen toch een signaal dat er iets niet goed gaat in je lichaam. Als het bij je zwangerschap hoort moet je daaraan wennen die signalen even anders te interpreteren. En dat is lastig als de meeste mensen zeggen: "Oei, dat heb ik helemaaaal niet gehad." Ach.. komt vast goed denk ik maar. En hoop dat TS het ook zo ziet.
Bedankt voor jullie steun! Eerste keer dat ik die pijn kreeg dacht ik ook onee, dit gaat helemaal fout. Maar die nacht wist ik dat t niet mn beebje was. Ook al lig ik krom en beginnen de tranen ik raak nog niet direct in paniek, wel denk ik van dit is ook niet normaal meer..