Hai Allemaal, Ik wil graag voor mijn zoontje dat binnenkort jarig is een traktatie maken met vingerpoppetjes en daarom ben ik dus op zoek naar goedkope vingerpoppetjes. Ik heb ze al gezien op de site van Ikea (IKEA | Speelgoed | Speelgoedbeesten | TITTA DJUR | Vingerpopje) maar er zit bij mij in de buurt helaas geen Ikea. Iemand enig idee waar ik ze wel (goedkoop) kan kopen? Alvast dank!
Ik was er laatst ook naar op zoek en wist dat ze ze altijd bij de Hema hadden maar nu dus niet meer. Ook bij action en xenos niet gevonden dus uiteindelijk toch maar bij ikea gehaald. Hoeveel heb je er nodig?
hier staan plasticen, plasticken.. van plastic.. Leuke uitdeelcadeautjes voor een kinderverjaardagsfeest - walzkidzz of Vingerpoppen Speelgoed bij kadoshop.nu, Voor iedereen iets voor elk verjaardag een kado, cadeau, kado´s, cadeau´s nu bij de webwinkel bestel snel! of 8 vingerpoppen diertjes bestellen voor € 9.95 bij het Knuffelparadijs Bij de action heb je ze wel eens, of misschien woont er hier iemand dicht bij de Ikea en kan die ze opsturen? Groetjes monique
misschien van MP? ff koud wassen en voila.. het gaat toch om het idee! Ik had trouwens badeendjes met een kaartje eraan met "ik ben me er eend(t)je" op