Dilemma... kort geleden verhuisd, flinkt opgeknapt, nieuwe - kleine badkamer en dus een douchebad erin. Nu spetteren we heel de badkamer nat aangezien we geen anti-spetter gordijn/ruit of zoiets dergelijks hebben geplaatst. Mijn dilemma: ik wil het liefst iets van glas, maar de kraan en douche zijn bevestigd aan de korte kant, dus als het een glazen klap deur zou zijn, dan zou hij niet tot tegen de korte kant van het bad naar binnen kunnen worden geklapt en ben je tijdens het badderen van de kindjes een groot stuk bad 'kwijt'. Naar buiten klappen kan ook niet, dan zit de wastafel in de weg. Een gordijn wil ik eigenlijk niet. Wat is dan de optie? Een schuif deur of een harmonica achtig iets? Het bad is maar klein, 160 cm lang. Als er een vast deel ruit instaat, en de kindjes vallen erachter als ze in bad zitten, ben ik er dan wel snel genoeg bij? Pff.... wie heeft de gouden tip?
ik denk dat er niets veel anders opzit dan een douchegordijn...of een schuifdeur.... ik denk wel dat je iets moet hebben wat in een rails loopt ofzo... als je een harmonica ding neemt kun je daar ook niet doorheen kijken... gr Jose