kraampakket over??

Discussie in 'De lounge' gestart door suus1987, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
  2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dat is zeker een mooi doel zeg!!:)
    ik heb er helaas niks meer van over!

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    IK heb alles wat ik over had aan mij kraamhulp meegegeven die verzamelde het ook allemaal voor een goed doel....leek mij idd beter dan weggooien...

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb alles wat over was weer mee gegeven aan de verloskundige. ik heb zelf mijn pakket van haar gekregen (er was wat fout gegaan bij de menzis was 4 weken bevallen toe ik mijn pakket kreeg)
    de verlos geeft de mensen die geen pakket krijgen een zelf samen gesteld pakket. vand e pakketten die ze krijgt

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb de overblijfselen van mijn pakket ook aan een goed doel gegeven (via het kraambureau). En laatst heb ik 't kraampakket ontvangen voor onze tweede (terwijl ik in juni een miskraam heb gehad), heb gebeld met de cz en ik mocht 't pakket houden (alsof ik daar iets aan heb :S), heb ik dus ook weer aan een goed doel gegeven. Beter dan weggooien idd!

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    dat had ik ook al een keertje gelezen,, dus dat zal ik later ook zeker doen. xx

7. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb nog een volledig kraampakket over, alleen de zeep mist, want die had de kraamhulp gebruikt..

Zal even doorlezen hoe dat in zn werk gaat! ;)

8. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik had het kraampakket van Univé, zij doen er zelf al een folder van deze organisatie in! :)

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    bij mij zat er ook een formulier in over die organisatie.. ik heb de overblijfselen (was niet erg veel meer) aan een vriendin gegeven,

Deel Deze Pagina