hoi meiden.. Ik kwam op internet deze stichting tegen.. http://www.stichtingbabyhope.org/component/option,com_frontpage/Itemid,86/ Stichting babyhope.. Die zamelen kraampakketen of deze hiervan in.. Dus als je je kraampakket over hebt Dit leek mij een goed doel Groetjes Suzanne
IK heb alles wat ik over had aan mij kraamhulp meegegeven die verzamelde het ook allemaal voor een goed doel....leek mij idd beter dan weggooien...
ik heb alles wat over was weer mee gegeven aan de verloskundige. ik heb zelf mijn pakket van haar gekregen (er was wat fout gegaan bij de menzis was 4 weken bevallen toe ik mijn pakket kreeg) de verlos geeft de mensen die geen pakket krijgen een zelf samen gesteld pakket. vand e pakketten die ze krijgt
Ik heb de overblijfselen van mijn pakket ook aan een goed doel gegeven (via het kraambureau). En laatst heb ik 't kraampakket ontvangen voor onze tweede (terwijl ik in juni een miskraam heb gehad), heb gebeld met de cz en ik mocht 't pakket houden (alsof ik daar iets aan heb :S), heb ik dus ook weer aan een goed doel gegeven. Beter dan weggooien idd!
Ik heb nog een volledig kraampakket over, alleen de zeep mist, want die had de kraamhulp gebruikt.. Zal even doorlezen hoe dat in zn werk gaat!
bij mij zat er ook een formulier in over die organisatie.. ik heb de overblijfselen (was niet erg veel meer) aan een vriendin gegeven,