Ik ben op zoek naar een babyswing, met schommelfunctie en wellicht een muziekje enof wat speeltjes die eraan hangen, voor een leuk prijsje waar de baby in kan vanaf geboorte. Geen felle kleurtjes en hij is voor een jongentje. Heb jij een leuke staan? Ik hoor het graag van je.Woon in omg Rdam.Groetjes, Nina
hmmm jammer woon niet in de buurt van Rotterdam. Heb nog een hele goede en mooie babyswing staan. Mocht je binnenkort in de buurt zijn van Drenthe/Groningen dan stuur me maar een berichtje
Hai, Ik heb hier nog een zgan babyswing staan in zwart/wit, dus geen felle kleuren, maar wel in voor een baby interessante contrasten. Er zitten 5 schommelsnelheden op, 12 melodietjes (incl. kerstdeuntjes!) en een speelboog met speeltjes. Ingeklapt op te bergen en makkelijk ook te monteren/demonteren. Ik woon niet bij je in de buurt, maar hij is eventueel te verzenden. Het gaat om de volgende babyswing: ACTIVE Leagan electric Voor 45,- inclusief porto komt hij naar je toe, met nieuwe batterijen erbij. Het is een mooie swing, maar ons zoontje kan het helaas niet waarderen
Hallo, Wij hebben dezelfde babyschommel/wipstoel als nu in de intertoysboek staat. Voor 30 euro willen we de stoel graag kwijt. Wij wonen alleen wel in friesland, dus ws beetje ver weg? Groeten Tara