hoi hoi allemaal, eindelijk heb ik dan mijn iphone binnen pffff wat een lastig ding. Weten jullie misschien hoe je van je eigen muziek dus bijv een nummer die in je pc staat op je iphone als beltoon kunt gebruiken? het is me al gelukt op dat nummer in itunes bij muziek te zetten en hoe kan je fotos die op de pc staan naar de iphone kopieren?
Ik dacht dat je daar een programma voor moet downloaden via je apple store op je telefoon. Ik heb ook nog steeds een gewoon deuntje wat er standaard opzit en mn moeder, zus en stiefvader ook... dus ik denk niet dat dat gewoon kan! Me die foto's zou ik niet weten...kan dat niet via i-tunes? of anders via windowsverkenner? dat je je telefoon opent en ze in het goede mapje zet? waar je normaal je foto uit kopieert om ze op je computer te zetten... snap je wat ik bedoel?
Ow..wij hebben trouwens allemaal de 3G... ik denk dat jij dan de 3Gs hebt als je hem net hebt...weet niet of dat dan hetzelfde is eigenlijk!
bedankt meid van de fotos heb ik wel gevonden waar het moet maar hij geeft steeds een foutmelding :S En een eigen nummer als ringtone op je iphone kan met de 3Gs wel alleen er moet iets gedaan worden met die mp3 alleen snap gewoon niet hoe of wat.
echt irritant kon je maar gewoon alles wat je wilt erin slepen en klaar dan gewoon via je je tel selecteren dat je bijv die en die nummer als ringtone wilt
Gelukt! er was iets niet goed gegaantijdens het activeren? synchroniseren van de iphone dus heb alles opnieuw gedaan sarah als jij ook zelf wilt kiezen welke nmmer je als ringtone wilt kan je mij even pmen voor de link waar het precies staat uitgelegt