De kleine heeft zojuist mijn man's telefoon op de grond gegooid en bekrast, is dit wel of niet verzekerd? de telefoon is net nieuw, gekregen bij het verlengen van een abonement.
Dit is niet verzekerd op je aansprakelijkheidsverzekering. Want je aansprakelijkheidsverzekering dekt alleen schade aan derden. Dus mensen die niet tot jou eigen gezin behoren. Als je goed verzekerd bent zou je kunnen proberen het op je inboedelverzekering te verhalen. Sommige uitgebreide dekkingen vergoeden dit. Succes!
Als hij het nog doet denk ik niet. Door gebruik kunnen er ook krasjes op komen. Maar je kan het natuurlijk altijd navragen bij je verzekering
Ik zou het navragen hoor ! Een paar weken geleden heb ik mijn camera laten vallen, deed het nog wel , maar foto's waren wazig omdat de lens was gebroken. Ik heb het gewoon vergoed gekregen van de verzekering ( inboedel ).
Ik zou inderdaad kijken of het evt onder je inboedelverzekering kan vallen. Enige jaren geleden was ik nl zo handig om ons dekbed te wassen en vervolgens in de droger te doen.... met als gevolg brandplekken. Verzekering gebeld: werd allemaal vergoed via de inboedelverzekering.
de woonhuisverzekering van Centraal beheer en Interpolis zo uit mn hoofd, vergoeden ook schade aan eigen spullen en inboedel.
Ligt aan je verzekering. Over het algemeen proberen verzekeraars bij kleine kinderen de claim te voorkomen door te zeggen dat je als ouders gewoon verantwoordelijk bent. Dus de aansprakelijkheidsverzekering zal net zomaar betalen. De inboedel ligt aan je maatschappij. Even bellen dus..