Hallo dames Ik en vandaag 4 dagen overtijd maar had een late ovulatie. Vanochtend een test gedaan en ik zie toch wel iets. Vriendin en vriend zien het ook en zijn dolblij maar in december heb ik een miskraam gehad doormiddel van pillen omdat het hartje gestopt was, hierdoor ben ik nu erg onzeker en bang en durf ik niet heel blij te zijn. Ik heb wel pijnlijke borsten en vlagen van misselijkheid. Donderdag doe ik nog een digitale maar willen jullie vast meekijken? Groetjes Joyce
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou als ik jou was eerst donderdag nog een goedkopere test doen voor je je digitale gebruikt. De digitale is namelijk wat minder gevoelig dan een kv test dus zou die pas doen als je een duidelijkere streep hebt. Is aan jezelf natuurlijk! In de verte zie ik wel een streepje!
Nou dames ik kon echt niet wachten hoor dus bij deze een digitale die ik net heb gedaan. Heel onwerkelijk, ben heel blij maar tegelijk heel bang door de eerdere miskraam! Maar voor nu loop ik alleen maar te grijnzen!
Gefeliciteerd ..! Snap je onzekerheid had ik ook in het begin omdat ik 2 x een miskraam heb gehad. . Maar het gaat tot nu toe goed gelukkig. . Probeer er van te genieten..!
Gefeliciteerd!! Snap je angst en onzekerheid volledig... hier 2x een miskraam gehad wat er flink ingehakt heeft maar ben nu ondertussen dik 33 weken zwanger! Op naar de eerste mooie echo voor je