SPOED: hoe betrouwbaar is Etos test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door poema, 19 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar, even als aanvulling, hoewel ik geintrigeerd ben door hoe het precies gekomen is, maakt het ook niet zo heel veel uit, er is wat te zien, het is nog even afwachten maar voor een termijn van vijf weken zit er wat en dat gebeurd alleen als er een eitje bevrucht en ingenesteld is. Dus hoe het ook gebeurd is, en ook al worden het nu 2 spannende weken, ik heb wel goede moed voor je hoor poema! Wat ik al eerder zei, als het eitje dit allemaal voor elkaar heeft gekregen, moet de rest ook wel lukken! :D

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    ja, nou, dat is precies waar ik dus mijn hoofd over breek. Op zich tel je een zwangerschap toch vanaf je menstruatie? Dus als ik die bloeding dan toch zie als een menstruatie zou heet kloppen. Want die bloeding is dik vijf weken geleden. Dat zou dan dus betekenen dat ik daarna een eisprong gehad heb... En dat is dan wat er nu te zien is.
    Het is inderdaad waar hoor, dat het er zit en hoe het er gekomen is niet veel uitmaakt, maar ook ik blijf er maar aan denken... Ingewikkeld...

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oooh, dan had ik het verkeerd begrepen; als die bloeding idd een menstruatie was dan klopt het wel! Dan loopt het precies op schema nu.

4. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    Nou ja, wat naar mijn idee telt is dat er een kindje in wording in je buik zit.

Gefeliciteerd. Echt super gaaf voor jullie.
    Sterkte met nog 2 weken wachten, hoop dat het beloond wordt met een mooi vruchtje.

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    dank! Die twee weken worden natuurlijk echt vreselijk... pfffff ;)

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dubbel feest: dan is het een echt spontaan wonder!!!

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    @merah: ja, bizar toch????

8. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Wauw! Altijd mooi om te lezen!
    Gefeliciteerd! :D

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zou heel goed het scenario kunnen zijn, bedenk ik me nu. Na je kunstmatige ivf-cyclus zonder terugplaatsing (en ondersteuning lf) is je hele hormoon-huishouding ingestort en ben je snel weer ongesteld geworden. Ik heb dit zelf ook een keer gehad. Dit zou heel goed van een nieuwe cyclus kunnen zijn.
    Maar met jouw geschiedenis blijft het bijna onverklaarbaar/onwaarschijnlijk/een echt wonder!

10. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    Ken het helaas maar probeer vertrouwen te hebben. Dit kindje wilde wel heel graag bij jullie zijn. Moet toch haast wel een goed teken zijn.

11. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Phoe wat spannend!!!!
    Ik hoop en duim voor je dat dit mooie spontane wonder blijft plakken bij jullie!
    Het is niet onmogelijk he ;) Kijk maar naar Juulzon!

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Poema, spannend! Lopen wij gelijk, ik heb mijn eerste echo 5 mei.. Duimen dat er mooie wondertjes in onze buikjes groeien! Op naar een kloppend hartje!!!

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Spannend!!!

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Poema

Ik heb het hele topic meegelezen, sjeej wat spannend zeg. Maar wat een wonder dat dit spontaan is gebeurd! Van harte gefeliciteerd, ik duim voor een mooie echo met kloppend hartje over twee weken. Succes me wachten en probeer te genieten!

15. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

9 aug 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Pfff, wat spannend om twee weken af te moeten wachten! Ik duim voor jullie dat er straks een heel mooi hartje te zien is, het is jullie zo gegund!

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wauw! Wat enorm bijzonder dit!
    Onwijs gefeliciteerd met dit kleine wondertje! Ik ga heel hard voor je duimen dat alles helemaal goed gaat komen!!!

17. ettol

ettol Actief lid

21 aug 2013
    233
    56
    28
    Gefeliciteerd Poema!! Ik heb net even alles meegelezen. Wat een mooi hoopvol verhaal.
    Probeer je zelf niet te veel in je hoofd te halen. Tijdens mijn enige zwangerschap ooit ben ik ook iedere minuut bezig geweest met alles wat er mogelijk fout zou kunnen gaan....en dat heeft me helemaal niets gebracht, behalve dat ik nu spijt heb dat ik er toen niet van heb genoten.

Toi toi toi met wachten en probeer van dit prachtige wonder te genieten!!

18. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Ik heb net ook even het hele verhaal gelezen en dit is echt wel heel bijzonder! Gefeliciteerd!! Ik hoop voor je dat die 2 weken omvliegen.

Deel Deze Pagina