Wat spannend! Sowieso al gefeliciteerd! Ik had ook zo'n knaltest en ik was toen ongeveer 5 weken zwanger... de digitale clear blue gaf toen 3+ aan
Durf het nog niet zo goed. Heb maar 1 digitale test gekocht (stom) en ben bang dat ik het verpruts....
Woow die knalt echt! Maar dat zou dan dus helemaal natuurlijk zijn? Hoe gaaf is dat . Je kan cb nu wel doen!! Succes en laat je het weten, duim voor je!!
Wowww hahaha heb ze zelden ZO positief gezien bizar ! Van harte gefeliciteerd !!!!! over-duidelijk ik zou een cb er tegen aan gooien !
Wauw! Wat een mooie test!! En dat met jouw geschiedenis.... Wat een wonder! Ik ben erg benieuwd naar je CB test!!!
WOW!!! Gefeliciteerd!!!! Wanneer komt je vriend thuis?? Dat wordt een heerlijk paasweekend voor jullie!
Gekke is dat bij de ICSI poging ze een eitje niet konden aanprikken bij de punctie. Ik denk dat die het geweest moet zijn. Dus dat zou bekeken dat ik nu toch al wel 5 of 6 weken zwanger zou moeten zijn... Dinsdag gelijk het ziekenhuis bellen of ze een echo kunnen maken. Jeetje, dit is echt zo onwerkelijk. Hadden ons er al helemaal bij neergelegd dat het bij 1 dochter zou blijven....