Super meid! gefeliciteerd!! de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! ik ben ok zwanger van zo'n spontane wonder
Wauw zeg! Wat moet dit een bijzonder weekend zijn voor jullie! Ik hoop dat je snel een echo hebt, met een kloppend hartje. Gefeliciteerd!
wauw!! heb het topic zitten lezen..Super gefeliciteerd!! kreeg er ook kippenvel van!! hoop dat je snel een echo kan krijgen en dit kan niet anders dan een goede zijn!!!
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Hopelijk mag je morgen gelijk voor een echo... Echt heel erg bijzonder gezien je onderschrift!
Ben erg benieuwd als je morgen belt wat er dan allemaal gaat gebeuren! Hoop dat je deze week een echo hebt
Tja, ben eigenlijk van plan om gewoon naar het inloopspreekuur te gaan. Vind het wel echt heel spannend hoor en weet niet wat ik ervan moet denken. Kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd... Zit maar te malen hoe dit toch allemaal kan zo.... En of het überhaupt wel goed zit... Pfffffffft.....
Wat een verhaal, ik krijg er rillingen van! Van harte gefeliciteerd meid en heel veel succes morgen !
Abbo op dit topic. Ik vind jouw echo bijna (ja bijna hoor) net zo spannend als de mijne 3 jaar geleden. Ben zo nieuwsgierig!!!!