Meis, gefeliciteerd!!!!!!! ik duim zo voor je mee dat alles goed blijft gaan.. bijzonder verhaal weer.. maar hoop echt dat wonderen vaker mogen gebeuren..
Super betrouwbaar hoor heb die van etos ook altijd gehad gefeliciteerd met dit prachtige nieuws ♥ wonderen bestaan♥♡♥
ha lieve dames, daar ben ik weer. Nou, vanmorgen een echo gehad. Er is inderdaad een vruchtzakje op te zien van bijna 1 cm. Plus nog een eiblaasje die er nog zit om progesteron af te stoten om het vruchtzakje in stand te houden... Volgens de echoscopist is dit normaal bij een zwangerschap tussen de vier en vijf weken. Er was nog geen hartje te zien of iets dergelijks... Dus over twee weken terugkomen. De echoscopist was ook met stomheid geslagen; hij had mijn punctie gedaan... Maar goed, hij zegt dat als het door blijft groeien dan zag het er wel goed uit. Maar ja, weet nu eigenlijk nog niet heel veel meer. Moet nu twee lange weken wachten... poeh, hoe kom ik die door? En elke keer als ik moet plassen ben ik natuurlijk als de dood dat het mis is...
Pfff, nog 2 weken wachten! Kon het niet over een week nog een keer? Maar, zover leek het dus voor de termijn wel goed? Tjonge wat spannend zeg; heel veel sterkte met wachten de komende 2 weken!
Ja, ik dacht zelf zes weken, maar op echo leek het vier tot vijf weken. Maar goed, door al die hormonen, puncties enzo is er natuurlijk geen peil op te trekken wanneer het allemaal is gebeurd. Enige wat ik weet is dat ik een week of vier, vijf geleden (anderhalve week na de punctie) veel bloederig slijm ben verloren. Volgens de echoscopist kan het toch daarna zijn gebeurd... Dus dan zou dat wel kunnen kloppen... Maar ik word helemaal gek van het nadenken erover joh... En inderdaad, nog twee weken wachten... pffffffff....
Denkt de echoscopisch dat het niet van de cyclus van de punctie is dan? Anders zou je toch verder moeten zijn? Maar misschien heb ik de berekening niet goed hoor. Spannend! Twee weken zijn idd wel erg lang...
Zou er dan nog een heel klein follikeltje hebben gezet tijdens de punctie, die gewoon nog anderhalve week nodig had om te rijpen?
Poeh, wat een onzekerheid zeg.... En idd lang hoor, 2 weken. Ik snap wel dat ze dan meer kunnen zien over de activiteit, maar ik te lang in spanning is ook niet goed voor de groei van "het vruchtje". Dus voor je eigen gerustheid zou ik volgende week mss proberen om een korte echo tussendoor te krijgen ivm spanningen.... Wie niet waagt, wie niet wint ! Succes.
Dat zou toch raar zijn marliesje, aangezien je je eisprong zelf in gang hebt gezet met pregnyl. Daarna volgt een luteale fase incl bijbehorende hormonen. Dan rijpt er niets meer...
Dat dacht ik ook al ja... Maar omdat de echoscopist zei dat het nog anderhalve week na de punctie gebeurd kon zijn.