Hallo allemaal, Heb een vraagje, Ik heb zo'n zin chocolate chips, niet echte chips, maar het zijn zeg maar stukjes krokante koek met daaroverheen een dikke laag chocolade. Alleen porbeerde te zoeken op google en kreeg of de chips voor kiejes of zeg maar chocola in de vorm van chips. Je kon het vroeger ook kopen in de bios, weet niet of het nu nog te koop is want ik ben al heel lang niet naar de bios geweest. Zou het bijv. te koop zijn bij een tankstation? Alvast bedankt, Vuurmeisje
Ik koop ze nog steeds wekelijks bij de C1000 en bij de appie hebben ze het ook, staat vaak bij de chocolade
Hallo, Bedankt voor de antwoorden. Ik ga zo mijn mannetje even lief aankijken en dan gaan we even kijken of het tankstation ze heeft en anders koop ik ze maandag of dinsdag bij de c1000... Heel erg bedankt voor de antwoorden! Groetjes, Vuurmeisje
Ja, die zijn lekker!!! Ze zijn van nestlé geloof ik en je hebt ze in puur, melk en witte chocolade Hier heeft de kruidvat en de super de boer ook wel!
Ja echt? Zijn ze gewoon bij de AH te koop? Ik heb net ff bij albert.nl gekeken, maar ik zag ze niet. Maar goed, we hebben een leuk klusje voor dinsdag.
zijn gewoon chocolade chips zijn idd van nestlé en voor zover ik weet heeft elke supermarkt ze!! Zijn lekker he die dingen..jammer dat ik aan de lijn ben grrr
Hier krijg je ze ook gewoon bij de albert heijn , en als ik me niet vergis heb je ze nu ook met witte chocolade , Weet nog dat ik ze idd altijd in de bios at , hahahaha ...
Soms hebben ze ze ook bij drogisten, bijvoorbeeld Kruidvat en Trekpleister. De Jamin heeft ze ook. Mmmmmmmmm