oh ik hoor net van mn man dat het wel een wesp was, maar omdat ze hond zo wild deed brak de angel af...... Mn man was de wesp nl aan het vangen maar de hond wilde even helpen en had m dus nog ook!
Ik moet er ook helemaal niks van weten! Is er ergens een wesp/bij in de buurt en zie je dat kleine vrouwtje met lang donkerbruin haar gillend naar binnen rennen? Dat ben ik. @TO; hoe is het nu met je beestje? Lijkt me een heel pijnlijke plek om gestoken te worden.(m'n moeder heeft dat ooit gehad, niet gezien dat er een wesp in haar blikje drinken zat)
Oh dat lijkt me ook zo eng, een wesp in je drinken! De zwelling is al zo goed als weg! Af en toe likt ie nog aan de plek maar verder is er niet meer te merken..... Maar heeft ie er van geleerd? NEE! Als ie nu een vlieg ziet gaat ie m weer proberen te vangen. Dus nu opletten op onze dochter EN de hond....
Een bij kan maar 1x steken omdat hij weerhaakjes in zijn angel heeft en zijn lijfje zeg maar gelijk kapot trekt waarbij de angel dus blijft zitten.Die van een wesp is glad net als een naaldje zeg maar en kan em er zo weer uit trekken.
Ooo hier worden we er ook gek van, Is de ene net naar buiten gevlogen,komt de ander binnen 5sec. weer na binnen (Nog nooit gestoken gelukkig) Even afkloppen hoor haha
Volgende keer als het weer gebeurd kun je hem/haar een ijsblokje of een waterijsje geven, dan gaat de zwelling binnen een paar minuten weg.