Sorry meiden maar wil toch even delen hoe trots ik ben op mijn ventje. Hij heeft sinds vrijdag een eigen fiets Nu kan hij ook mee doen met de andere kindjes en met het mooie weer buiten fietsen. Hij is er super blij mee en ik ook
Ahhww wat lieff hij zal morgen waarschijnlijk weer vroeg wakker zijn om snel weer te mogen fietsen mooie fiets hoor geniet ervan♡
Haha denk het ook. Hij heeft even erop moeten wachten, fiets moest besteld en wat aanpassingen erop. Hij wil er al mee naar school, Maar eerst maar eens leren luisteren tijdens het fietsen. Op zijn school komen er meer kindjes met de fiets zodat ze in de pauze ook kunnen fietsen. Weet een van jullie waar je leuke fietsstickers kunt halen? Moet er ook zijn naam op zetten. Aangezien veel kindjes op school dezelfde fiets hebben..
Ja ben super blij voor hem, hij is zo vaak teleurgesteld omdat het fietsen op gewone driewieler en gewone fiets al helemaal niet lukt.. En hij ook voelt dat hij het niet kan. En nu wel, zo krijgt hij ook meer zelf vertrouwen. En bij hem op de mytylschool zitten alleen maar kinderen met een beperking/handicap. Dus hij valt niet uit de toon
Wat heerlijk dat hij nu een fietsje heeft waar hij wel op kan fietsen! Gelukkig blijft het voorlopig nog mooi weer kan hij flink oefenen.