Ik word gek

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamavn1, Mar 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavn1

mamavn1 Lid

Jan 13, 2015
    27
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb meerdere testen gedaan en steeds positief... Maar wegens verschillende privé redenen zou ik m niet kunnen houden. Dus was vandaag bij de abortuskliniek en er was niks op de echo te zien ook inwendig niet... En zwangerschapstest was daar ook negatief... En inmiddels sinds vandaag toch ongesteld... Ik word van de onduidelijkheid.
    Net toch weer testje gewaagd dit is m van net... Pff

image.jpg

2. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou me in kunnen denken dat het kort na de innesteling verkeerd is gegaan... Dat je wel een begin hebt gemaakt met het aanmaken van HCG maar dat het daarna toch mis is gegaan. Dat hormoon moet dan eerst weer uit je lijf verdwijnen, waardoor je nog positief kunt testen. En zo vroeg is er op de echo namelijk nog niks te zien en bovendien heb je toch een bloeding gehad. Dan zou het dus een vroege miskraam geweest kunnen zijn.

Het is maar een idee hoor, weet niet of het zo gelopen is maar kan me er iets bij voorstellen...

3. mamavn1

mamavn1 Lid

Jan 13, 2015
    27
    1
    3
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie. Ja zo dacht ik ook maar ik vind t raar dat ik vanochtend in de kliniek negatief testen en net uurtje geleden thuis toch nog positief testen... Daarom begrijp ik er zelf niks meer van..
    En word ik gek van de gedachte is t nou wel of niet pff

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    De test in de kliniek is waarschijnlijk minder gevoelig vandaar dat deze negatief was.

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,026
    113
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik de test ook niet echt overtuigend positief vindt. Wie weet is dit een reactie op je eisprong? Maar goed, aan de ene kant maar goed dat hij (nog) negatief is zodat een abortus je bespaard blijft. Je zult er vast al wel heel goed over nagedacht hebben en ik zal de laatste zijn om je te veroordelen, maar weet je 100% zeker dat je voor een abortus wil gaan?

6. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Wellicht Zinvol om eens bloed te laten prikken? Meer duidelijkheid kun je niet krijgen... Zeker wanneer je het 2 dgn nog eens laat doen.

7. mamavn1

mamavn1 Lid

Jan 13, 2015
    27
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik vind deze test ook niet heel duidelijk en ze worden ook niet duidelijker ... Vorige week wel met clear bleu getest en die gaf aan zwanger 1-2... Maar sinds vandaag menstruatie en het is sinds vanavond erger geworden... Maar geen andere klachten erbij ofzo... Zal morgen de huisarts ff opbellen voor bloed prikken .. En ja weet 100% zeker dat ik abortus wil doen ivm priveomstandighedenm.. Bedankt allemaal voor jullie reacties !

Share This Page