Gefeliciteerd!, duidelijk positief ik had op dag 23 ongeveer een zelfde streep! (Laatste paar keer een Cyclus van 26 dagen) Misschien was je ei vroeg?
ik zie zeker een streepje! en sommige testen geven in het begin van de zwangerschap al een positieve test! gefeliciteerd!!!!
Deze is positief. Zou wel voorzichtig zijn met juichen aangezien je zo vroeg in je cyclus zit. Wie weet is het inderdaad je lh piek, deze kán positieve test geven en stel dit is nét na je innesteling dan kan er nog van alles mis gaan (ik wil je niet ontmoedigen hoor maar wil ook teleurstellingen voorkomen omdat je net gestopt bent met de pil en je cyclus/hormonen nog wat in de war kunnen zijn). Ik zou over weekje nog een keer testen denk ik. Maarrrr voorzichtig gefeliciteerd dus
Een lichtroze streep betekent dat je zwanger bent! Van de week nog maar een keertje testen en dan zal de streep misschien wat donkerder zijn! Gefeliciteerd hoor!
Nou ik wil nog niet te vroeg juichen! Van de week nog een keer testen. Denk dat ik een korte cyclus heb gehad nu! Ik hoop echt dat het klopt en dat alles goed gaat! Ik hou jullie op de hoogte!
De early teat van predictor die vanaf 12,5 zou moeten reageren was net negatief. Ik probeer het later deze week nog een keer! Zijn die van kv dan echt zo gevoelig of zou dit gewoon een valse zijn?! De streep die ik had stond er echt binnen de vijf minuten en niet pas een half uur later of iets!
Bij mij was de kv test ook eerder positief dam de early test. Misschien morgen met ochtendurine nog een kv test? Kun je meteen zien of het streepje donkerder wordt
Je kan beter met dezelfde test nog eens testen. Dan kan je goed zien of hij donkerder word. Als je elke keer een andere test doet kan je ze niet vergelijken. Hcg verdubbel in de 48-72 uur. Beter is het dus om om de dag te testen met hetzelfde merk test. Dan kan je het beste vergelijken.