Nou ik zit nu al te denken hou houdt ik dat vol tot aan zon eerste echo joh want dan weet je pas of het echt goed zit
Dit is de test van zondag 1 maart, heb deze smiddags gedaan, maar mijn urine was toen heel geel omdat ik in het weekend vaak veel minder drink dan doordeweeks>>> En deze test is van vanochtend, wel met ochtendurine maar vond hem niet zo geel. Ik drink doordeweeks altijd heel veel water op mn werk....en deze foto is niet met natuurlijk licht maar met flitser>>> Weet niet of het allemaal wat uitmaakt....maargoed hij MOET wel donkerder worden de komende dagen als ik echt zwanger ben... IK HOOP HET ZOOOOOO
Ik wil je niet in de put praten, maar bij mij zat het niet goed als de kv 2 dagen later nog niet veel donkerder was Ik hoop het beste voor je meid!
Je praat me niet in de put...is alleen maar eerlijk. Maargoed elk lichaam is anders dat wel. En er zat nog geen 48 uur tussen deze twee testen...dus ik moet iets meer geduld hebben...maar als het over een paar dagen nog niet donkerder is dan geloof ik ook dat het niet goed zit
Ik zou - heel lastig, I know - even een paar dagen stoppen met testen. Je testen zijn hartstikke duidelijk, op dit moment ben je echt zwanger. En meer testen helpt niet om dat vast te houden, maar maakt je alleen maar onzeker. Ik heb er 20 versleten en had zelfs op nod nog bloedverlies, maakte mezelf helemaal gek, maar met 7+1 weken een kloppend hartje (en daarna weer zenuwen voor 10 wk echo, toen voor 20, etc....). Probeer het los te laten en bijv alleen nog een cb met wekenindicator te doen, en dat over een dag of 10 nog een keer (niet stressen aks ie niet na exact 7 dagen al een verdere week geeft!).... Maar het belangrijkste: GEFELICITEERD !!!!
Gewoon even rustig aan doen met testen, anders maak je jezelf alleen maar gek! Er is toch helemaal geen teken dat het niet goed zou zitten? Niet bij iedereen loopt het even snel op, zeker niet als het ook nog eens op verschillende momenten getest is binnen 48 uur. En wat ik eerder las, je NOD is toch pas over een paar dagen? Dan lijkt me deze duidelijk genoeg! Hij was bij mij op mijn NOD amper zo goed zichtbaar Probeer, hoe makkelijk het ook klinkt, om er toch een beetje relaxed in te staan. Zolang jij geen rare klachten, bloedverlies, etc hebt zit het gewoon goed en ben je zwanger!
Oke...dus daar moet ik niet over twijfelen? Want dat doe ik nog steeds...of ik wel echt zwanger ben...maar drie testen met een lichte streep is dus wel echt zwanger?! Ja mijn NOD is pas vrijdag maar dat is uitgaande van 28 dagen en ik weet niet of ik daarom zit omdat ik begin januari ben gestopt met de pil
De testen zijn nog voor je nod? Maak je geen zorgen hoor vind ze duidelijk zat meid. Ik had met vijf weken ineen een lichtere en raakte in paniek. Maar zoals je kan zien ben ik ver genoeg nu
Ja dit is officieel nog voor mijn NOD maar nogmaals, ik weet mijn exacte NOD niet echt. Ik ben 6 februari voor het eerst ongesteld geworden nadat ik 11 januari de laatste pil heb geslikt. Het kan dus best zo zijn dat ik een korte cyclus heb deze maand. Als ik een beetje terug reken denk ik dat ik rond 16/18 feb mijn ei heb gehad...dus op dag 10-12 Maar ik hoop wel dat de test deze week wat duidelijker wordt. Op de een of andere manier geloof ik nog steeds niet dat ik zwanger ben! Vanaf welk moment bel je dan een verloskundige voor een afspraak? En met hoeveel weken krijg je een echo? Ik lees ene keer 8 weken andere keer 10 weken. Ik hoop zelf natuurlijk 8 weken...
Haha ik bedoelde het ook meer in de richting van geconcentreerde urine! Iedere reactie is goed bedoeld dus hopelijk wordt er niemand ook op aangevallen. Je komt hier voor steun en raad en niet om aangevallen te worden. Hopelijk begrijpt iedereen dat Loetje: Ik heb sommige berichten gelezen waarbij het hcg langzaam stijgt en het dus langer duurt voordat je een dikke streep hebt. Ook al hebben sommigen nooit een dikke streep. Wacht het gewoon rustig (haha gaat vast niet lukken ) en doe over 48 uur weer een test! Ik hoop op goed nieuws voor je!
Ik heb de vorige keer binnen een week al gebeld, meteen die week een intake gehad en bij ons doen ze standaard met 7 weken een (inwendige) echo
Oke nou als ik dit weekend een mooie test heb dan bel ik volgende week voor een afspraak! Spannundddd! En ik hoop ook gelijk een echo met 7-8 weken zeg..maar dat doen ze niet overal toch
Ik heb er al eentje gevonden in de buurt die ook bij 8 weken een echo doet... Nu nog maar even duimen dat ik echt echt echt zwanger ben haha (geloof t nog steeds niet)
Het begint eindelijk een beetje door te dringen dat ik wel echt zwanger ben! Zo gek! Dit zijn mijn testen van de afgelopen vier dagen (van boven naar beneden). Vanochtend was de streep (gelukkig) weer een stukje duidelijker! Ik denk zelf dat ik rond 17-18 feb mijn ei heb gehad als ik zo terug denk. Als ik 28 dagen cyclus had zou dat de 20e moeten zijn geweest maar ik heb toen ook mijn baarmoedermond gevoeld en die was toen al '''gesloten'' en een paar dagen daarvoor voelde ik wel een ''opening'' Ik wacht nog ff tot na het weekend en maak maandag dan een afspraak bij de verloskundige! Aahhhhhhh zooo gek dit!