Hi, Vanwege wat twijfels over de uitspraak van de naam ISMAY graag jullie reactie hierop!. Dus... Als jullie deze naam lezen hoe zouden jullie deze dan uitspreken? A. Ismee B. Ismaai / Ismaij C. Anders, namelijk Een twijfelende moeder
Aller eerst gefeliciteerdt met je dochter...... Net als de rest lees ik ismee................ Er staat isMAY..... en dan haal ik de engelse klank eruit net als DAY WAY SAY.... Hoop dat dat ook jullie bedoeling was/is....... Mag ik vragen waaraan jullie twijfelen?
Maareh.. wat wil je hier nu mee bereiken? Dit had je kunnen voorzien toch? T is n onbekende naam (die ik wél mooi vind overigens). Hier krijg je dus later ook erg veel mee te maken dat mensen t verkeerd lezen of schrijven/zeggen.
Hoi Allemaal, Heel erg bedankt voor jullie input. Onze insteek was om het uit te spreken als ISMEE, dus op z'n Engels. Na de geboorte kregen we toch - n.a.v. een smsronde met daarin naam en verkondiging van de geboorte - een aantal vragen over de uitspraak. Dit maakte ons onzeker... Neem hierbij in je achterhoofd de inspanning van de bevalling, alle indrukken en de 1e onrustige nacht en vandaar deze poll. Ik heb het altijd erg logisch gevonden dat je deze naam als Ismee uitspreekt, vandaar dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Het kwam gister op ons pad. Inmiddels zijn we weer helemaal zeker van onze zaak. Jullie bedankt hiervoor.... Gwennie