vanmorgen om de 5 min weeen en nu weg!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Wendy06, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Hallo dames

Wie heeft advies / tips voor mij?

Gisteravond begon het al een beetje te rommelen en rond 12 uur naar bed gegaan. Vanmorgen rond half 4 werd ik wakker van de pijn in mijn buik. Echt heel heftig maar wel vrij kort..denk 10/20 seconden. Het kwam en ging wel iedere 5 minuten. Ik kon er niet van slapen dus naar beneden gegaan (wel even mijn vriend ingelicht natuurlijk)...daar op de bank weeen gehad om de 5 min van telkens zo'n 30 seconden.

Dit ging door tot ca. half 10 - ik was erg moe dus toch even nog op bed gelegen en gekeken of ik nog wat kon slapen. Gelukkig lukte dat..tot ca. 11 uur geslapen. En daarna....niks!

Tja nu elk half uur even een klein weeetje...Ik wil zo graag dat het doorzet! Ik word hier echt niet vrolijk van....

Ik heb ook al onder de douche gestaan..dacht wie weet helpt dat...maar helaas...

Wie herkent dit? en heeft tips voor mij? ik hoop zo dat dit niet een valse start was...ik ben ook een beetje vocht met heel licht bloed verloren..is dit nu vruchtwater?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik heb helaas geen tips voor je want ik ben nu zwanger van mijn 1e kindje, maar heb je de vk al gebeld? Misschien dat zij tips voor je heeft.

En wie weet lig je op dit moment wel te bevallen, dus ik wil je ook even veel succes toewensen!

3. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    hoi iik heb 4 dagen gelopen met onsluitings ween waar ik geen onsluiting van kreeg :cry:
    maar dit wil niet zeggen dat jij dit ook krijgt.
    ik heb in de 4 dagen tig keren gebeld naar de vk.
    zij zij ik moest onder de warme doch gaan staan maar dat hielp niet zo.
    heb me toen een kruik in mijn rug gelegt en ben op de bank gaan liggen dat hielp beter.
    meid zet hem op en als je twijfeld meteen bellen daar zijn ze voor.
    ik dacht ook op het begin moet ik nou bellen ja of nee.
    maar gewoon doen hadden ze maar geen vk moeten worden.
    groetjes en zet hem op he!

4. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ik heb 2 weken met 2 cm ontsluiting gelopen en af en toe weeen.

verloor 3 dagen voor z'n geboorte wat bloed (na slijmprop) waardoor ik een nachtje in het z.h. moest blijven aangezien ze hadden verwacht dat hij wel geboren zou worden. maar helaas geen weeen.

pas na 3 dagen kreeg ik zo van het ene op het andere moment weeen, toen ik even onder de douche was geweest en was hij er binnen 3,5 uur.

als je het niet vertrouwt gewoon je vk of gyn bellen, is altijd een goed idee denk ik.

hoop dat het snel door zet voor je!

Deel Deze Pagina