bevruchte eitjes per ongeluk weg gegooid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wilhelmina40, Apr 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilhelmina40

Apr 30, 2017
    6
    0
    1
    Female
    #1 Wilhelmina40, Apr 30, 2017
    Last edited: Apr 30, 2017
    Vandaag stond mijn 2e plaatsing gepland (cryo). Tot het telefoontje kwam van mijn arts uit het maasstad. Is uw partner in de buurt ik heb naar nieuws..waarop ik meteen zeg het is niet goed uit het ontdooiproces gekomen? Erger uw bevruchte eitjes zijn weg gegooid en de onbruikbare ingevroren door een fout in het laboratorium in het Erasmus. We vinden het vreselijk voor u en maandag heeft u een persoonlijk gesprek hoe nu verder. Ik heb een flinke vleesboom bij de ingang van mijn baarmoeder er was dus haast bij.. Eerst de vraag of het nog wel mogelijk is dan wil ik alles opnieuw..In juni/juli bij slecht nieuws wilden wij de adoptie procedure doorzetten bij een buro waar je tot 40,5 jaar oud mag opgeven. Dat ben ik in juni..Alles sloot op elkaar aan en nu dit. Dinsdag volgt een gesprek in het Erasmus met uitleg, de laborant die het gedaan heeft erbij en deskundige. Zoiets moet toch gecheckt worden door een medewerker? Ben er naar van...

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Jeetje meid wat vreselijk zeg en wat een fout. Ben er helemaal stil van als ik dit lees. Ik wil je ff een dikke knuffel geven sterkte.

3. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Jeetje, niet te geloven dit!
    Echt zo erg voor je! Heel veel sterkte!

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Wat verschrikkelijk!
    Hoe kan dat nou misgaan? Wat een enorme fout!

5. Sady

Sady Lid

Jan 10, 2014
    54
    2
    8
    Sorry, maar dit kan echt niet!! Ik lees dit en stoom komt uit mn oren! Ik snap dat zij dit natuurlijk per ongeluk hebben gedaan maar ik neem aan dat mocht er een volgende poging komen, jij voorrang hebt op alles en iedereen, qua wachttijden?? Ik weet niet of je de korte of lange ivf procedure deed maar ik deed de korte. Ik kreeg binnen 20 dagen een tp.

6. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Wow... Wat een fout... Verschrikkelijk voor jullie!!

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

Oct 15, 2013
    1,712
    188
    63
    Wow..., schandalig dit!! Ze moeten elkaar idd checken, dit kan niet.
    Ik zou ook eisen dat je voorrang op alles en iedereen krijgt, zodat je zsm weer kan starten en hopelijk nog op tijd bent.
    Sterkte, wat moet dit frustrerend zijn...

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Wat een fout. Dit had niet mogen gebeuren..

9. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

Jan 20, 2017
    129
    63
    28
    Female
    Wat vreselijk! Ik zou inderdaad aandringen op voorrang op ieder ander stel en zorgen dat je de korte methode krijgt.
    Veel sterkte voor jullie beiden

10. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

Apr 14, 2017
    516
    425
    63
    Jeetje wat vreselijk! Heel veel sterkte!

11. Logan

Logan Niet meer actief

Wat vreselijk! Dit had echt niet mogen gebeuren :(
    Heel veel sterkte.

12. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Wat erg meid.. echt heel erg. Zoals anderen noemen zou ik echt alle voorrang op alles en iedereen eisen!

13. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Jeetje, wat een enorme fout!! Hoe kan zoiets gebeuren joh :(
    Sterkte

14. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Wat vreselijk.. Echt schandalig! Jeetje zeg wat een ellende voor jullie. :(

Sterkte en knuffel!

15. Wilhelmina40

Apr 30, 2017
    6
    0
    1
    Female
    Dank jullie wel voor de lieve reacties. Het was fijn om het van mij af te schrijven gisteravond. Vandaag het persoonlijke gesprek gehad met mijn arts in het Maasstad nu kan evt. als ik behoefte heb aan verwerking wel eerst de vleesboom laten verwijderen en in alle rust in later stadium opnieuw beginnen en dan met de beste medicijnen en behandeling. Dit was in overleg met de arts van het Erasmus. Maar mijn vertrouwensarts blijft bij zijn mening dat er wel haast bij is en het beter is om door te zetten. Alles is mogelijk ineens. Mijn partner wil liever helemaal niet meer naar het Erasmus. Morgen krijgen we uitleg waar het is mis gegaan en wordt zelfs het protocol aangepast door dit voorval. Lijkt mij logisch want hoe zit het met de dubbelcheck? Beide artsen hebben elkaar gesproken afgelopen zaterdag over deze situatie.. Ik ben erg gespannen ook mijn partner, en wil uiteraard op 1 lijn zijn met hem maar we zijn behoorlijk van de kaart. Mijn partner is nu ook boos over de meningen van de artsen wel haast maar als u het mentaal niet aan kan alle mogelijkheden. Morgenochtend krijgen we advies van een jurist en gaan dan het gesprek in..

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Wat een vreselijke fout zeg! Wat moet dat veel met jullie doen... onvoorstelbaar!
    Heel veel sterkte!

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Pfffff wat een mega fout!
    Ik heb gehoord dat het bij het umc ook gebeurd is maar voor het invriezen en uberhaupt een tp.
    Het is altijd mijn grootste angst dat er wat gebeurd met de eitjes/zaadjes of embryo. Of dat je de verkeerde terug krijgt oid. Je bent zo afhankelijk van anderen en je moet de ander vertrouwen.

Wat betreft adoptie. Ik zou je zelf gewoon inschrijven. Je kan altijd nog nee zeggen.
    Ik zelf zou graag willen adopteren maar ik kan het nooit betalen, helaas. Maar anders had ik mij zelf allang op de wachtlijst gezet daarvoor. Ik was misschien zelfs geeneens aan ivf begonnen, of het na deze 2 pogingen gelaten.
    Ik wil zelf al een tijdje naar een informatie avond over pleegzorg, maar het zijn aldoor beroerde data die niet uitkomen met werk. Toch al eens kijken naar plan B, mocht plan A een biologisch / eigen kindje niet lukken.

Veel sterkte/succes!

18. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Wat een drama! Heel veel sterkte!

19. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,833
    19,170
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wat ontzettend verdrietig en frustrerend voor jullie. Veel sterkte!

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Neeeee dat meen je niet!! Wat een vreselijke fout!

Maar wat betreft die vleesboom? Zit die er net of hebben ze die ineens gezien? Want dat zou dan ook nog een tijd gaan kosten moet je die weghalen.. Heel goed dat je een jurist in armen heb genomen..
    Wat is dit emotioneel voor jullie en dan moeten jij en je man ook nog op 1 lijn proberen te blijven staan, maar hier komen wel de nodige emoties bij zeg..

Heel veel sterkte!!

Share This Page