hoi! even een spoedvraagje! morgen is mijn NOD en dacht gisteren dat mijn ongi ging beginnen dus een tampon ingedaan vannacht..daar zat alleen wat bruin aan vanmorgen..dus toch voor de zekerheid een test gedaan. zo'n gevoelige van zwanger en kids, maar negatief! alleen toen ik hem na een half uur ofzo (in ieder geval buiten de afleestijd) weg wilde gooien zag ik een heeel vaag streepje! heb wel eens vaker getest maar dan bleven ze ook echt omowit! help! want heb zometeen een afspraak bij de kaakchirurg dus weet niet of ik kan gaan?? aan de andere kant, als ik niet had getest en gewacht op mijn NOD had ik nu niet in twijfel gezeten en niet geweten dat ik misschien wel zwanger ben! zucht!!!!
KAn net zo goed een indrooglijntje zijn als je zo ver na afleestijd kijkt, kan je niet nog een andere test doen en als die nega is daarvan uit gaan. Of melden aan de kaakchrirurg dat er een kans is.... In ieder geval sterkte straks in de stoel!!
volgens mij kan de verdoving bij de kaakchirurg geen kwaad als je zwanger mocht zijn, alleen bij een foto maken zou je dan een loodschort om moeten. gewoon melden dat de kans aanwezig is dat je zwanger bent meid veel succes!
Ja gewoon melden.....heb ik destijds gedaan bij de MRI.....en toen mocht ik eerder.........omdat een week later misschien wel riskant was.Maar dat gaat natuurlijk niet voor jou op, melden, en dan zal je wel een loodschort om krijgen...