Hallo, Ik ben zwanger van ons 2e kindje. helemaal blij!! Afgelopen maandag was ik 4+3 weken zwanger en heb ik een CB met indicator gedaan en die gaf netjes 2-3 aan. De uitslag blijft maar 24 uur op het scherm staan dus heb ik de test uit elkaar gehaald om de strip te bewaren. Nu zitten er 2 strip in. Ik denk 1 om te controleren of de test goed is gedaan en 1 om aan de intentie van de streepjes te bepalen hoelang je zwanger bent. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de strips van jullie. Ik zou graag willen weten hoe de strips eruit zien bij 1-2, 2-3 en 3+ zwangerschap.
Ik denk dat als de eerste streep verschijnt "zwanger" betekent. En die met 2streepen, hoe donkerder de 2de streep hoe verder hè bent.
Bedankt Girl voor het plaatsen van een foto. Ik zie dat de 2e streep een stuk donkerder is dan bij mij. Dat streepje zal wel aangeven hoe ver je bent. Grappig om te zien hoe zo'n test werkt
Jammer dat ik mijn niet zwanger test niet bewaard heb. Hier waren namelijk wel streepjes op te zien, maar ik weet niet meer welke. Aders hadden we die er naast kunnen leggen om het verschil met niet zwanger te zien. Het zal wel de controlestreep geweest zijn, maar welke dat was, geen idee.
@ Babke, o, das zeker jammer. Ik had het er niet bij gezet maar een niet zwanger test is ook wel leuk om het verschil te zien. Dus dames, een foto van de strips van een niet zwanger test mag ook
@ RoGiJuLi, ik heb ff gezocht naar foto's van niet zwanger, maar ik kon het niet zo 1,2,3 vinden. Jammer Ik heb zaterdag nog een test gedaan, ik kon het niet laten maar dit was echt de laatste test. Ik was zaterdag 5w+1d en er kwam binnen 30 sec 3+ te staan. Het geeft toch wel een goed gevoel dat mijn HCG zo mooi stijgt. De strip met de 2 streepjes zijn nu ook even donker. Volgens mij is dit idd de strip die aangeeft hoelang je zwanger bent. Dan zal ik deze maar bewaren voor mijn plakboek