Spoed: Kan dit? dochter van bijna 7 10 min. alleen laten?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Linda10280, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hai dames,

het zit dus zo: Mijn dochter is geveld door de buikgriep. Last van haar buik en gisteravond overgegeven.
    Ze heeft daarna niet meer overgegeven maar heeft nog steeds wel last van haar buikje.
    Ze ligt dus nu op de bank met haar kussen en dekentje en een warme kersenpit zak.
    Maaarrr, mijn middelste van ruim 3 ging vandaag weer naar school.
    En had er natuurlijk super veel zin in....hij mag natuurlijk nog maar 2 dagdelen in de week dus dat is alles voor hem.
    Nou had ik mijn buurvrouwtje aka vriendin geregeld dat ze 's ochtends even op de jongste en me dochter kon letten zodat ik mijn middelste toch nog naar school kon brengen.
    Nou, zo gezegd zo gedaan dus.
    Maar nu....Damiën is om half 12 klaar.
    En mijn vriendin moet haar zoontje van 5 op het zelfde tijdstip ophalen.
    Ik ken op de peuterspeelzaal verder helemaal niemand....althans niet zo goed dat ik een nummer heb van iemand die 'm op zou kunnen halen.
    Ik zit dus een beetje met mijn handen in het haar.
    Aan de ene kant denk ik, nou, toch me meissie aan gaan kleden en dan maar even met wat buikpijn naar buiten.
    Maar aan de andere kant denk ik...laat haar nu maar even liggen want ze voelt zich echt niet lekker en dan haal ik wel even snel Damiën op samen met de jongste uiterraad.
    De school is nog net geen 5 min. lopen...en ben dus in ongeveer 10 min. terug.
    Wat is wijsheid dames?
    Ik heb geen een van mijn kinderen ooit alleen gelaten thuis.
    Kelsey word 12 januari 7.
    Volgens mijn man kan dit wel even.
    Ik moet toch op de een of andere manier mijn zoontje ophalen van school.
    Tips...adviezen...wijze raad?

Liefs Linda

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Niemand?....Nou ja...het is niet meer nodig ook...moet zometeen toch me kind van school halen ;)

Mag een slotje op...

Deel Deze Pagina