Hai Haiiii gisteren naar de v.kundige geweest voor de standaard controle. Ze ging ook het gewicht van de baby schatten en zij schat hem op 6-6,5 pond een ukkiepukkie dus. wist ik al hoor want dat werd me in week 36 al verteld dat het een klein mannetje is. vroeg me af hoe groot en zwaar jullie kindje was bij de geboorte. alvast bedankt voor de antwoorden
Mijn zoontje werd ook op 6-6,5 pond geschat en was uiteindelijk 3120 gram. Mijn dochtertje werd op 6,5-7 pond geschat en was gisteren 3320 gram. Klopte aardig dus!
Milan was 4110 gram. Zijn gewicht is van te voren nooit geschat. Hebben wel 2 dagen voor bevalling een echo gehad en de metingen gaf toen ook 4100 aan.
Bij mij werd het helemaal verkeerd geschat. Ze verwachtten een soort reuzenbaby hahaha, want met 37 weken zei de vk al tegen mij dat mn zoontje op dat moment al zeker 3,5 kilo woog. Ze gingen dus uit van minstens 4 kilo, tot wel 4,5 kilo. Hij bleek maar 3,6 kio te wegen...
bijde kids werden hier 6 pond geschat. 1e was 3160gr (38weken geboren) 2e was 2740gr (37weken geboren)
mijn zoontje is geboren met 36 weken, hij had een gewicht van 2625 gram. hij werd met de 34 weken echo geschat op een 8 ponder bij volledig uitdragen... ik denk zelf niet dat hij dan een 8 ponder geweest zou zijn... maar we zullen het nooit weten
Onze dochter was bij geboorte 2585 gram (geboren met 37 weken). Gewicht is nooit geschat, maar zo klein hadden ze niet verwacht (had toch een flinke buik)
julian was geschat op 2400 gram bij 34 weken hij zou maar 6 pond worden bij 40 weken nou ze hadden ff nie goed opgelet want meneer was Bij 38 weken 3630 gram en 50 cm
Hier werd 8 pond geschat bij 40 weken bevallen. Ben met 39+3 bevallen en Evy was 3260 gram, dus een behoorlijk verschil.
's Middags om vier uur werd mijn dochter toch wel op een 8/9-ponder geschat, 's nachts toen ze werd geboren bleek ze 3375 gram te wegen.
Onze dochter werd een half uurtje voor haar geboorte geschat op zo'n 1800 gram. Ze woog uiteindelijk 2300 gram! (bij 38 weken) Onze zoon werd op een 6,5 pond geschat en dat woog hij ook. Dus deze keer wel een goede schatting. Maar volgens mij is het best lastig om het te bepalen.
ze werd met 38 weken geschat op 3250gram ongeveer en ze is uiteindelijk met 42.1 geboren en woog toen 3490gram
Dinsdag bij de vk zei ze dat het een 8, 8,5 ponder kan worden,ik moet nog 2 weken dus ik ben benieuwd of ze gelijk gaat krijgen.